Національна школа суддів України

Методологічний тренінг для суддів-викладачів

21–22 червня  2017 року в місті Львові Національна школа суддів України за підтримки українсько-канадського проекту “Освіта суддів – для економічного розвитку” проводить методологічний тренінг для суддів-викладачів на тему: “Методика підготовки та проведення тренінгів у Національній школі суддів України”.

Вітальними словами тренінг відкрили директор Львівського регіонального відділення Оксана Польна, начальник відділу підготовки викладачів (тренерів) – радник Ольга Шаповалова та менеджер українсько-канадського проекту “Освіта суддів – для економічного розвитку” Ігор Осика.

Ольга Шаповалова, яка є директором розробленого курсу, відзначила, що методологічний тренінг проводиться вже дев’ятий раз і його актуальність тільки зростає. Це свідчить про бажання суддів опановувати навички викладацької майстерності та про зацікавленість суддівської спільноти до процесу викладання в Національній школі суддів України.

Оксана Польна зауважила, що такий захід є дуже важливим для забезпечення ефективного проведення спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді та підготовки суддів.

Проводять тренінг заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Галина Юровська, старший науковий співробітник цього ж відділу Олександр Здебський, суддя Черкаського окружного адміністративного суду Лариса Трофімова, головний спеціаліст із забезпечення зв’язків із засобами масової інформації Апеляційного суду Івано-Франківської області, психолог Людмила Безусова-Попович та суддя Буського районного суду Львівської області Ганна Шендрікова 

 У ході тренінгу учасники ознайомляться з особливостями підготовки та проведення тренінгів для дорослої аудиторії, отримають нові знання для визначення ефективних методик викладання та поради психолога.

Досвід проведених методологічних тренінгів показує, що матеріал з опанування інтерактивних методів навчання засвоюється краще під час виконання практичних завдань. Саме тому викладачі пропонують учасникам підготувати міні-лекцію, презентувати її аудиторії, провести “мозковий штурм” та стати учасником рольової гри.