Національна школа суддів України

Методика підготовки та проведення тренінгів у НШСУ

12 жовтня 2021 року Національна школа суддів України провела всеукраїнський онлайн–тренінг для викладачів (тренерів) “Методика підготовки та проведення тренінгів у НШСУ”.

Роботу тренінгу відкрила проректор Наталія Шукліна, яка подякувала суддям­ за їх активну позицію й зацікавленість у питаннях підготовки своїх колег у межах навчального процесу в Національній школі суддів України, а також розповіла про основні завдання НШСУ з підготовки суддів, суддів–тренерів й стадії розробки, впровадження та адаптації до викладання навчальних курсів ­і тренінгів у Школі. Окрім цього, проректор представила викладачів (тренерів) нинішнього тренінгу й окреслила його основні мету і завдання, які полягають у формуванні у суддів–тренерів знать та навичок щодо роботи з аудиторією під час тренінгу, техніки викладацької (ораторської) майстерності, способів удосконалення міжособистісного спілкування та комунікативної гнучкості.

Для проведення онлайн–тренінгу було запрошено команду досвідчених викладачів Національної школи суддів України – начальницю відділу наукових досліджень проблем судочинства та науково–методичного забезпечення суддівської освіти Тетяну Фулей, начальницю відділу науково–методичного забезпечення діяльності судів та органів суддівського врядування Оксану Шамрай та заступника начальниці цього відділу Олександра Іщенка, заступника начальника відділу науково–методичного супроводження психологічної підготовки суддів Андрія Маслюка, заступницю начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Тамару Закревську, начальницю відділу “Вінницький навчальний центр” Олену Мілієнко, голову Закарпатського апеляційного суду Ганну Фазикош та доцентку кафедри цивільного права та процесу Університету ДФСУ Тетяну Огнев’юк.

Тренінг складався з двох сесій. Під час першої учасники та учасниці прослухали цікаві та докладні мінілекції з презентаціями – “Стандарти суддівської освіти. Методичні аспекти суддівської освіти”, “Проведення тренінгу командою викладачів. Моделі співпраці та ролі тренерів”, “Техніки інтерактивної роботи з суддівською аудиторією: практичний досвід”, “Психологічні аспекти тренерської діяльності”.

У ході другої сесії лекторами було розкрито теми: “Методичні рекомендації для адаптації курсів до проведення онлайн–занять”, “Досвід розробки та викладання тренінгів в НШСУ”, “Практичні поради щодо підготовки та викладання тренінгів для працівників апарату судів”, “Ораторська майстерність у тренерській діяльності”.

У підсумку тренінгу викладачі підбили результати роботи, а учасники та учасниці поділилися думками про корисність прослуханого матеріалу.