Національна школа суддів України

Принципи гендерної рівності як елемент організаційної культури суду

7 лютого 2020 року в місті Львові місцевим регіональним відділенням Національної школи суддів України у співпраці з українсько-канадським Проєктом підтримки судової реформи проведено тренінг для керівників апаратів місцевих загальних судів міста Львова та Львівської області на тему: “Інтегрування ґендерного підходу в організацію роботи суду”.

Вітальними словами захід відкрила директорка Львівського регіонального відділення Оксана Польна, яка  привітала учасників та зазначила, що метою тренінгу є поглиблення знань керівників апаратів судів у питаннях ґендерної рівності щодо внутрішньої та зовнішньої комунікації, закликала присутніх бути активними та відкритими до спілкування.

Начальник  територіального управління Державної судової адміністрації України в Львівській області Віктор Дейнека  підкреслив, що тренінг сприятиме поглибленню вмінь і навичок з інтегрування ґендерного підходу в організацію роботи суду.

Координаторка з питань ґендерної політики та  судового адміністрування  українсько-канадського Проєкту підтримки судової реформи, кандидатка політичних наук Людмила Чернявська  подякувала учасникам, ТУ ДСА в Львівській області та Львівському регіональному відділенню за можливість проведення такого заходу, коротко розповіла про проєкт, що реалізується Урядом Канади, та наголосила, що важливо включати керівниками апаратів питання ґендеру в інституційний розвиток судів та, відповідно,  формувати організаційну ґендерну етику та культуру.

Під час тренінгу учасники провели огляд законодавчих та інституційних механізмів забезпечення рівних прав  та можливостей жінок  і чоловіків,  зосередили увагу на перевагах інтегрування ґендерного підходу в організаційну культуру і діяльність суду та механізми впровадження цього інституту.

Передбачені програмою тренінгу інтерактивні вправи допомогли керівникам апаратів судів удосконалити навички розпізнавання ґендерних стереотипів, проаналізувати власну чутливість до стереотипних та сексистських висловлювань, оцінити ситуацію із дотриманням рівності у своєму суді, а також навчиться визначати можливі шляхи запобігання та протидії такій  поведінці.