Національна школа суддів України

12–16 лютого 2018 р. м.Львів. Програма підготовки керівників та заступників керівників апаратів місцевих та апеляційних судів

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Проректором

Національної школи суддів України

А. В. Костенком

“22” січня 2018 р.

 

 

П р о г р а м а    п і д г о т о в к и

керівників та заступників керівників апаратів

місцевих та апеляційних судів

 

12–16 лютого 2018 року Львівське РВ

 

І навчальна аудиторія

Львівського регіонального відділення

м. Львів, вул.Чоловського, 2

 

 

           

12 лютого 2018р. – понеділок

 

09.00-09.50

Реєстрація слухачів.

 

09.50-10.00

Відкриття. Вступне слово.

Польна Оксана Орестівна – директор Львівського регіонального відділення

 

10.00-11.20

Інтерактивна лекція

Фактори впливу на авторитет суду:  історико-правовий та соціальний аспекти

Білостоцький Степан Миронович – доцент кафедри давньої історії України та архівознавства історичного факультету Львівського національного університету ім. І.Франка, кандидат юридичних наук

 

11.20-11.40

Перерва

 

11.40-13.00

Інтерактивна лекція

Антикорупційне законодавство

-         Міжнародні стандарти з питань запобігання корупції та їх запровадження в Україні

-         Закони  України “Про  запобігання  корупції” та “Про  національне антикорупційне бюро України”

-         Тлумачення норм антикорупційного законодавства

-         Запобігання та виявлення корупційних правопорушень

-         Моніторинг способу життя

-         Особливості Е-декларування  майна,  доходів,  витрат  і  зобов’язань фінансового характеру

Качур Роксолана Петрівна суддя Львівського окружного адміністративного суду, кандидат юридичних наук

 

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.20

Інтерактивна лекція

Поняття конфлікту інтересів. Види та суб’єкти конфлікту інтересів в судовій системі. Врегулювання конфлікту інтересів у діяльності суддів

Плахтій Інна Борисівна – суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області

 

15.20-15.40

Перерва

 

15.40-17.00

Інтерактивна лекція

Запобігання конфлікту інтересів в світлі Бангалорських принципів поведінки суддів та Кодексу суддівської етики

Шендрікова Ганна Олександрівна – суддя Буського районного суду Львівської області

 

 

 

13 лютого 2018р. – вівторок

 

10.00-11.20

Інтерактивна лекція

Лідерство та особистісна ефективність сучасний погляд з точки зору психології та нейрофізіологі

Уралова Ольга Борисівна – психолог, психотерапевт, волонтер Кризової психологічної служби м.Львова, голова Наглядової ради благодійного фонду “Психологічний реабілітаційний центр “Цвіт нації”,  магістр філософії

11.20-11.40

Перерва

 

11.40-13.00

Інтерактивна лекція

Розвиток психологічної пружності, стресостійкості та їх взаємозалежність з лідерською продуктивністю.

Уралова Ольга Борисівна – психолог, психотерапевт, волонтер Кризової психологічної служби м. Львова, голова Наглядової ради благодійного фонду “Психологічний реабілітаційний центр “Цвіт нації”,  магістр філософії

 

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.20

Інтерактивна лекція

Методи управління в судах. Лідерство. Відмінність між управлінням та лідерством

Кальбус  Олена Владиславівна – спеціаліст по соціальній роботі Громадської організації  “Центр “Жіночі перспективи”

 

15.20-15.40

Перерва

 

15.40-17.00

Інтерактивна лекція

Виявлення сильних та слабких сторін власного лідерського потенціалу. Критерії оцінки. “Антилідерство”. Крах лідерської ініціативи. Створення персонального плану розвитку лідерських якостей.

Кальбус  Олена Владиславівна – спеціаліст по соціальній роботі Громадської організації  “Центр “Жіночі перспективи”

 

 

 

14 лютого 2018р. – середа

 

10.00-11.20

Інтерактивна лекція

Повноваження Державної судової адміністрації України та територіальних управлінь ДСА. Засади діяльності, обсяг функціональних обов’язків, права та відповідальність керівника апарату. Розмежування адміністративних функцій між головою суду, керівником апарату та начальником ТУ ДСА України

Дейнека Віктор Степанович – начальник Територіального управління Державної судової адміністрації України в Львівській області

 

11.20-11.40

Перерва

 

11.40-13.00

Інтерактивна лекція

Фінансово-господарська діяльність в суді. Основи фінансово-планової діяльності та фінансово-податкової звітності суду. Порядок взаємодії суду з органами державної влади з питань, які вимагають фінансових витрат (ремонт будинків, виготовлення додаткових пристосувань, тощо). Реалізація вимог Бюджетного кодексу та Закону України “Про Державний бюджет України на 2017 рік”. Порядок складання бюджетного запиту на рік. Бухгалтерська справа.  Порядок придбання товарів та послуг за бюджетні кошти. Відшкодування витрат на відрядження в межах України; норми витрат. Організація обліку матеріальних цінностей. Матеріальна відповідальність суддів та працівників апаратів судів. Проведення інвентаризації в суді. Порядок списання літератури та періодичних видань з балансу установи. Пам’ятки архітектури. Проектування та виконання ремонтно-реставраційних робіт. Служби технічного та авторського нагляду. Поточний та капітальний ремонти офісних приміщень. Види робіт, які відносяться до поточного ремонту. Порядок застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, котрий затверджений наказом Мінфіну від 31.12.2013 № 1203. Порядок застосування Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів.

Крушельницька Наталія Ярославівна – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Територіального управління Державної судової адміністрації України в Львівській області

 

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.20

Інтерактивна лекція

Особливості застосування судом, як одержувачем бюджетних коштів, Закону України “Про державні закупівлі”. Особливості закупівель, робіт та послуг у одного учасника. Комітет з конкурсних торгів. Планування закупівель. Державне регулювання та контроль у сфері закупівель. Відповідальність за порушення вимог закону. Оприлюднення інформації про закупівлю. Кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Електронні закупівлі. Відкриті торги. Запит цінових пропозицій. Переговорна процедура закупівлі. Договір на закупівлю. Визначення предмету закупівель відповідно до класифікатору ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. Порядок придбання товарів та послуг за бюджетні кошти. Робота тендерного комітету після зміни функцій розпорядника бюджетних коштів щодо місцевих загальних та господарських судів. Закупівля еквівалента – практика застосування, особливості визначення предмета закупівлі, практика застосування інформації з відкритих реєстрів.

Коник Марія Яремівна – заступник начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Львівській області

 

15.20-15.40

Перерва

 

15.40-17.00

Інтерактивна лекція

Судове адміністрування. Інноваційні форми і методи, спрямовані на ефективне, якісне адміністрування в суді. Методи управління в судах. Управління людськими ресурсами та реформа кадрів. Організація, контроль та оцінка якості роботи працівників апарату суду. Організаційно-розпорядча діяльність та документація: порядок ведення. Організація роботи з розробки внутрішньої документації суду з дотриманням вимог нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки, охорони праці, цивільного захисту та з питань державної служби. Організація контролю за виконанням працівниками апарату суду розпоряджень голови суду та суддів. Взаємодія працівників апарату суду.

Підгайна Оксана Миколаївна  –  керівник апарату Апеляційного суду Волинської області

 

 

 

15 лютого 2018р. – четвер

 

10.00-11.20

Інтерактивна лекція

Взаємодія суду і ЗМІ в кризових ситуаціях

Давид Ольга Володимирівна – фахівець-експерт з комунікацій в системі правосуддя, член Національної спілки журналістів

 

11.20-11.40

Перерва

 

11.40-13.00

Інтерактивна міні-лекція

Написання прес-релізу і прес-анонсу. Підготовка прес-релізів з метою спростування або уточнення поширеної ЗМІ інформації з повагою до презумпції невинуватості особи і права суспільства бути своєчасно поінформованим. Вимоги для відбору та розміщення інформації на веб-сторінці суду офіційного веб-порталу  “Судова влада України”.

Давид Ольга Володимирівна – фахівець-експерт з комунікацій в системі правосуддя, член Національної спілки журналістів

 

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.20

Інтерактивна лекція

Використання технічних засобів у роботі суду. Фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів. Порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відео-конференції під час судового засідання.  Реалізація процесуальних прав та виконання процесуальних обов’язків учасниками судового процесу під час проведення судового засідання в режимі відео конференції. Інформаційно-правове  забезпечення діяльності суду. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від  26.11.2010  № 30.  Взаємодія місцевих та апеляційних  судів щодо наповнення автоматизованої системи інформацією про рух справ у межах першої та апеляційної інстанцій. Наповнення комп’ютерних програм документообігу у судах відповідної юрисдикції початковими даними для формування звітності в автоматичному режимі, формування зведених звітів у цих програмах.

Бадзян Андрій Ігорович –  головний спеціаліст сектору організаційного забезпечення діяльності та судової статистики Територіального управління Державної судової адміністрації України в Львівській області

 

15.20-15.40

Перерва

 

15.40-17.00

Інтерактивна лекція

Реалізація проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу. Порядок надсилання електронних документів. Порядок обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу. Порядок визначення відповідальних працівників апарату суду за використання електронного підпису. Випадки застосування електронних цифрових підписів працівниками апарату суду. Впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи “Електронний суд”. Концепція електронного суду. Використання інформаційних технологій у судах. Сайт суду. Формування єдиного інформаційного простору судів за допомогою “Електронного суду”. Електронний документообіг суду в частині роботи з документами, що не стосуються розгляду справи (накладення резолюції, передача виконавцю, візування шляхом використання інформаційних технологій суду).

Бадзян Андрій Ігорович - головний спеціаліст сектору організаційного забезпечення діяльності та судової статистики Територіального управління Державної судової адміністрації України  в Львівській області

 

 

 

16 лютого 2018р. – пятниця

 

09.00-10.20

Інтерактивна лекція

Роль керівника апарату в організації роботи суду та забезпечення ефективності його діяльності. Сучасні методики роботи з персоналом.  Стратегічне планування. 

Підгайна Оксана Миколаївна  –  керівник апарату Апеляційного суду Волинської області

 

10.20-10.30

Перерва

 

10.30-11.50

Інтерактивна лекція

Розвиток персоналу: потреби у навчанні та планування навчання у судах. Тайм-менеджмент: методи планування робочого часу. Побудова стратегії кар’єрного зростання та саморозвитку. Орієнтація та адаптація новопризначених працівників: процес орієнтації та роль керівника апарату в адаптації новопризначених працівників. Мотивація та стимулювання персоналу. Притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників апарату суду. Підгайна Оксана Миколаївна  –  керівник апарату Апеляційного суду Волинської області

 

11.50-12.20

Перерва

 

12.20-13.40

Інтерактивна лекція

Статус, порядок призначення та заміни присяжних по кримінальним провадженням та цивільним справам. Механізм роботи при відсутності затвердженого списку присяжних. Порядок подання присяжними декларацій, відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”, повідомлення про необхідність подання декларацій, перевірка факту подання присяжними декларацій та повідомлення Національного агентства про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.

Волоско Ірина Романівна – суддя, голова Галицького районного суду м. Львова

 

13.40-13.50

Перерва

 

13.50-15.10

Інтерактивна лекція

Організація роботи зі зверненнями громадян у місцевих та апеляційних судах. Проблемні питання. Специфіка роботи зі зверненнями громадян. Порядок прийняття та розгляду звернень громадян, здійснення контролю за їх розглядом. Розмежування звернень та запитів відповідно до  Закону України “Про звернення громадян” та Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

Гладишева Христина Володимирівна – суддя Мостиського районного суду Львівської області

 

15.10-15.30

Закриття навчання.  Анкетування. Вручення сертифікатів.

Польна Оксана Орестівна – директор Львівського регіонального відділення