8-12 квітня 2013 р. м. Київ. Підготовка викладачів “Методика викладання адміністративного судочинства”
8-12 квітня 2013 року в місті Києві Національна школа суддів України проводить підготовку викладачів на семінарі на тему: “Методика викладання адміністративного судочинства”, організованого спільно з Вищим адміністративним судом України та Проектом Twinning “Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні” за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Вітальними словами відкрив семінар головний спеціаліст відділу кадрів, підвищення кваліфікації та антикорупційного моніторингу Вищого адміністративного суду України Олександр Лукашенко.
Для проведення підготовки викладачами запрошено радника голови Верховного адміністративного суду Литви Сальвію Кавальне та консультанта Національної судової адміністрації Швеції з питань навчання Анну Крістіну Санделін.
Під час занять буде вивчено такі актуальні питання:
- Опанування прийомами та методиками навчання дорослих:
- основні характеристики дорослих слухачів, методика навчання дорослих;
- ефективні способи підготовки навчальних справ, планування тренувальних вправ, проведення рольових ігор (розподіл ролей, тренувальна робота в групах, тощо).
- Інструменти та прийоми навчання дорослої аудиторії:
- корисні викладацькі методи та прийоми контролю знань для тренерів (візуальні матеріали, тощо, включаючи нові технології);
- розробка та надання електронних курсів навчання; результативна участь в онлайнових дискусіях та форумах.
- Розвиток навичок ефективного спілкування:
- публічні виступи; пропозиції щодо вільного публічного виступу;
- створення позитивного навчального середовища. Започаткування спілкування та розвиток риторичних навичок (контроль голосу та дихання), включаючи практичні поради для побудови простих і переконливих виступів;
- опанування себе та збереження спокою у конкретних ситуаціях – ефективні прийоми контролю стресу, уникнення комунікативних невдач.
- Опанування викладацькими вміннями:
- планування навчального заняття;
- планування, побудова і проведення занять: створення схем навчальної сесії з урахуванням різних стилів навчання; різниця у підготовці навчального курсу з огляду на його тривалість та аудиторію; розробка та використання різних процедур оцінки опанування матеріалу слухачами та оцінки власної поведінки (зворотній зв’язок).
- Мотивування слухачів:
- вирішення проблем, що виникають внаслідок передачі та отримання великих потоків інформації;
- різні варіанти ефективного спрямування дискусій/дебатів;