Апробація тренінгу з написання судових рішень
22 травня 2017 року у місті Одесі Національна школа суддів України у співпраці з Координатором проектів ОБСЄ в Україні у межах проекту “Розробка стандартизованих програм підготовки суддів”, а також за підтримки Програми USAID реформування сектору юстиції “Нове правосуддя” проводить апробацію тренінгу для кандидатів на посаду судді на тему: “Загальні засади написання судових рішень у цивільному, кримінальному, адміністративному та господарському судочинства”. Апробація проходить на фокус групі, сформованої із помічників суддів.
Тренінг відкрили директор Одеського регіонального відділення Національної школи суддів України Валерій Левенець, заступник начальника відділу науково-методичного забезпечення підготовки суддівського корпусу Національної школи суддів України Валентина Кузьменко та менеджер проекту «Розробка стандартизованих програм підготовки суддів» Координатора проектів ОБСЄ в Україні Наталія Беца.
Метою проведення апробації навчального курсу є визначення його якості, цілісності та стану його готовності до впровадження у навчальний процес спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді.
Участь у проведенні апробації навчального курсу беруть розробники та викладачі тренінгу, а саме - Ганна Фазикош – голова Апеляційного суду Закарпатської області; Єлєна Сєвєрова – судді Апеляційного суду Одеської області; Олександр Ситников – суддя Вищого адміністративного суду України (у відставці); Лілія Гуцал – суддя Апеляційного суду Харківської області, Леся Зуєвич – начальник управління забезпечення роботи другої судової палати Вищого господарського суду України; Василь Земляной – головний науковий співробітник відділу науково-методичного забезпечення діяльності ВККСУ та ВРП, суддя Верховного Суду України у відставці, Ганна Бахарєва – провідний науковий співробітник відділу науково-методичного забезпечення підготовки суддівського корпусу Національної школи суддів України.
Зміст тренінгу складають 6 навчальних тем, які стосуються загальних критеріїв якості написання судових рішень, вмотивування та обґрунтування з метою забезпечення їх відповідності міжнародним стандартам. Тренінг включає міні-лекції з використанням презентацій, практичні завдання (індивідуальні та групові), перегляд навчальних відеоматеріалів, експрес-опитування та обговорення.
Після завершення апробації тренінгу заплановано засідання групи розробників для доопрацювання матеріалів тренінгу.