Національна школа суддів України

Ефективна комунікація суду – запорука довіри громадян

14–16 вересня 2020 року Харківське регіональне відділення Національної школи суддів України за допомогою програми ZOOM проводить онлайн підготовку спеціалістів із забезпечення зв’язків зі ЗМІ (прессекретарів) місцевих (окружних) та апеляційних судів.

 Участь у підготовці беруть понад 60 працівників апаратів судів.

Вітальною промовою навчальний захід відкрила директор регіонального відділення Валентина Коржик, яка ознайомила слухачів з програмою занять і представила викладачів.

Підготовку розпочала головний спеціаліст відділу комунікацій та правопросвітництва Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Олена Волошко. Інтерактивна лекція викладача була присвячена нормативно-правовим засадам здійснення комунікаційної діяльності суду, базовим поняттям у роботі пресслужби і прессекретаря.

Питанням правового письма та особливостям правопису з урахуванням змін та доповнень приділив увагу доцент кафедри культурології Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, кандидат філологічних наук  Василь Пивоваров. Слухачі опанували особливості мовних конструкцій, стиль і оформлення ділових листів, проаналізували типові помилки, що трапляються під час підготовки документів.

Головний спеціаліст із забезпечення  зв’язків із громадськістю Івано-Франківського апеляційного суду Людмила Безусова-Попович розповість колегам про моніторинг медіапростору, особливості підготовки медіакарти, наповнення вебсайту суду. 

Окрім цього, до проведення занять залучено суддю Господарського суду Луганської області Олену Фонову, яка зверне увагу слухацької аудиторії на етичні стандарти поведінки працівників суду, правила спілкування в соціальних мережах та надасть дієвих порад із  висвітлення розгляду резонансних справ у засобах масової інформації.

Представник Харківської міської громадської організації інвалідів “Креавіта”  Уляна Франковська розповість про комунікації в роботі з людьми з особливими потребами та етику спілкування з маломобільними групами населення.