Формуємо тренерську команду для нового навчального курсу
12-13 квітня 2017 року Національна школа суддів України у співпраці з українсько-канадським проектом “Освіта суддів – для економічного розвитку” провела підготовку тренерів стандартизованого навчального курсу “Розгляд земельних спорів у адміністративних судах”.
Учасники тренінгу – судді-тренери із Києва та регіональних відділень НШСУ, які викладатимуть даний курс для суддів адміністративної юстиції. Попередньо у минулому році було апробовано матеріали курсу на групі суддів адміністративних суддів, які вперше призначені на посаду.
Викладачами на тренінгу є судді-розробники цього курсу. В результаті проведеного тренінгу Національна школа суддів України може розраховувати на досить потужну команду із 36 тренерів, які будуть спроможні викладати навчальний курс “Розгляд земельних спорів у адміністративних судах”. Тренери стануть лідерами проведення тренінгів в усіх регіональних відділеннях НШСУ, застосовуючи єдині підходи як до викладання і використання інтерактивних методик, так розроблених матеріалів стандартизованого навчального курсу.
Програма тренінгу і навчального курсу складена із таких модулів, а саме:
- Юрисдикційні питання;
- Особливості розгляду спорів, які виникають у сфері землеустрою, містобудування та архітектурної діяльності;
- Спори з приводу ведення Державного земельного кадастру та реєстрації прав на землю;
- Вирішення адміністративними судами спорів в сфері охорони земель;
- Оподаткування землі та оцінка землі.
Кожен модуль включає одну або кілька міні-лекцій, обговорення проблемних моментів, які найчастіше зустрічаються в практиці судів, практичні завдання для обговорення у малих групах (це, в основному, фабули справ, а також відео кейси).
В ході тренінгу викладачі докладно проаналізували проблемні питання з якими стикаються під час розгляду земельних спорів, спорів у сфері землеустрою, містобудування та архітектурної діяльності, спорів з приводу ведення Державного земельного кадастру та реєстрації прав на землю. Тренерами було опановано сучасні інтерактивні методики викладання, алгоритм проведення тренінгу, ефективні практики роботи з аудиторією.
У підсумку роботи учасники тренінгу висловили свої враження від застосування нової методології навчання, поділилися думками та сформулювати побажання для удосконалення нової навчальної практики НШСУ.
|
|