Комунікативні компетенції працівників апаратів судів
20 березня 2020 року Національна школа суддів України на своєму офіційному YouTube channel провела вебінар для працівників апаратів судів “Психологічні особливості комунікативної компетенції. Техніки безконфліктного спілкування та керування конфліктом”.
Під час заняття із працівниками апаратів судів дистанційно спілкувалася головний спеціаліст–психолог відділу науково–методичного супроводження психологічної підготовки суддів Анжеліка Фарафонова.
Викладачка дала визначення та характеристики комунікативної компетенції, розібрали поняття “конфлікту”. Анжеліка Фарафонова розповіла про основні техніки безконфліктного спілкування, надала поради найбільш правильного реагування на конфліктні ситуації. У чаті учасниці та учасники вебінару висловили свої думки щодо реагування на конфлікти та розв’язання різного роду нестандартних і критичних ситуацій, які викладачка могла прокоментувати.
Зокрема, психолог надала поради як працівникам апаратів судів знаходити ефективний, “безболісний” і найбільш дієвий вихід із конфліктних ситуацій, що можуть виникати як усередині колективу, так і з відвідувачами суду; як поводитися з особою, яка перебуває в агресивному стані.
Окремо викладачка акцентувала увагу на практиках встановлення або відновлення психологічної рівноваги та досягнення контролю над власними емоціями аби навчитися правильно реагувати на будь–які нестандартні ситуації, що можуть виникати в роботі працівників апаратів судів.
Переглянути відеолекцію психолога Анжеліки Фарафонової та її презентацію можна тут.