Національна школа суддів України

Концептуальні підходи до проведення відбіркового іспиту

18 травня 2016 року в Національній школі суддів України відбулося засідання групи з розробки пропозицій до порядку проведення відбіркового іспиту та методики його оцінювання, зокрема щодо концептуальних та науково–методичних підходів визначення рівня загальних теоретичних знань в галузі права, особистих морально–психологічних якостей кандидата на посаду судді та володіння ним державною мовою, змісту програми відбіркового іспиту в розрізі компонентів, визначених Законом України “Про судоустрій і статус суддів” та критеріїв застосування мінімального прохідного балу.

Засідання відкрив проректор Володимир Мазурок. У засіданні брали участь Анатолій Костенко, проректор; Іван Данилюк, доктор психологічних наук, професор, декан факультету психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка; Юрій Ірхін, начальник відділу науково–методичного супроводження психологічної підготовки суддів; Ганна Савченко, головний спеціаліст – психолог, провідний науковий співробітник відділу науково–методичного супроводження психологічної підготовки суддів; Тетяна Будниченко, головний спеціаліст відділу спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді; Інна Козицька, експерт Проекту USAID “Справедливе правосуддя”, кандидат психологічних наук; Леся Нечипоренко, радник з правових питань добору суддів Проекту USAID “Справедливе правосуддя”.

У ході зустрічі Марина Самофал, заступник начальника відділу науково –методичного забезпечення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Вищої ради юстиції, представила презентацію щодо науково-методичних підходів проведення відбіркового іспиту кандидатів на посаду судді.

Була представлена та обговорена концепція формування програми тестування кандидатів на посаду судді. Окремо були презентовані моделі оцінки багатокомпонентних іспитів та методи визначення результатів тестування при застосуванні критерієорієнтованого підходу.

Учасники групи домовилися про порядок подальшої співпраці в підготовці концептуальних підходів до відбіркового іспиту.