Культура спілкування в судах: якою має бути?

8 листопада 2024 року Національна школа суддів України провела для працівників апаратів місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду онлайн-семінар “Етика працівників апаратів судів і діловий етикет”.

Мета навчання – формування етичної культури та навичок професійного спілкування працівників суду, що сприятиме покращенню взаємовідносин із громадянами і колегами, підвищенню рівня довіри до судової системи.

Під час семінару начальниця відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду Яна Усенко ознайомила слухачів з основними положеннями національного законодавства та міжнародними стандартами, що регулюють етичні норми поведінки працівників судів, та зосередила увагу на правилах професійної поведінки, які включають дрескод, стиль спілкування в колективі та етику використання соціальних мереж. Суддя Нововоронцовського районного суду Херсонської області Віра Олійник розповіла про ефективні методи комунікації зі “складними відвідувачами суду”, а також презентувала основні стратегії розв’язання конфліктів та способи подолання стресових ситуацій, які допоможуть працівникам апаратів судів бути професійними у складних ситуаціях, покращуючи якість обслуговування і сприяючи створенню комфортного середовища для відвідувачів.

Участь у цьому семінарі допомогла працівникам апаратів судів вдосконалити знання з етики і ділового етикету, які вони зможуть ефективно застосовувати у своїй професійній діяльності.

За результатами успішного проходження підготовки учасники отримають Сертифікат Національної школи суддів України.