Національна школа суддів України

Методи ефективного використання суддею робочого часу

22 травня 2017 року в місті Дніпрі місцевим регіональним відділенням Національної школи суддів України в межах підготовки суддів місцевих загальних судів проведено тренінг на тему: “Управління часом у суддівській діяльності”.

У тренінгу взяли участь 36 суддів місцевих загальних судів Дніпропетровської, Донецької, Запорізької та Кіровоградської областей.

Відкриваючи захід, директор Дніпропетровського регіонального відділення Володимир Поплавський підкреслив важливість теми тренінгу, на якому судді матимуть можливість ознайомитися з основами тайм-менеджменту, а також представив суддів-викладачів та фасилітаторів тренінгу.

Суддя Апеляційного суду Дніпропетровської області у відставці Вікторія Міхеєва, яку запрошено модератором тренінгу, звернула увагу учасників на проблеми ефективного використання суддею робочого часу.

 З методами планування робочого часу ознайомила суддя  господарського суду Дніпропетровської області, кандидат юридичних наук Вікторія Ярошенко.  

Про системні наслідки для судді в разі неправильного використання часу, а також про позитив у разі ефективного тайм-менеджменту розповів суддя Ленінського районного суду м. Дніпропетровська Максим Таус, який також провів модеровану дискусію.   

Суддя Ленінського районного суду м. Дніпропетровська, кандидат юридичних наук Дмитро Мовчан зупинився на розгляді основних пріоритетів ефективного планування часу та вивченні проблем делегування деяких завдань помічнику при великих навантаженнях судді.

Під час обговорення теми: “Управління часом у суддівській діяльності” суддя Самарського районного суду м. Дніпропетровська у відставці Галина Маймур зосередила увагу учасників тренінгу на вмінні визначити коло основних “поглиначів” часу.

Тренінг пройшов із застосуванням інтерактивних методів підготовки: міні-лекцій із використанням презентацій Power Point, виконанням та обговоренням практичних завдань у малих групах, проведенням модерованої дискусії з елементами експрес-опитування учасників тренінгу за допомогою клікерів, переглядом навчального відеофільму.

Після завершення тренінгу суддями-тренерами було проведено анкетне оцінювання суддів-учасників.