Національна школа суддів України

Методологічний тренінг для тренерів спеціальної підготовки

26-27 квітня 2018 року Національна школа суддів України за підтримки проекту ОБСЄ “Удосконалення суддівської освіти та навчання” у місті Одесі проводить тренінг для викладачів (тренерів), які будуть задіяні в навчальному процесі для кандидатів на посаду судді, на теми: “Корупційні злочини та злочини у сфері службової діяльності” та “Докази і доказування у кримінальному судочинстві”.

Вітальними словами тренінг розпочали директор Одеського регіонального відділення Національної школи суддів України, суддя у відставці, заслужений юрист України Валерій Левенець; начальник відділу підготовки викладачів (тренерів) - радник НШСУ, суддя Верховного Суду України у відставці, заслужений юрист України, кандидат юридичних наук Ольга Шаповалова та викладач відділу підготовки викладачів (тренерів) НШСУ, суддя Верховного Суду України у відставці, заслужений юрист України Олександр Коротких, які підкреслили важливість проведення подібних заходів для удосконалення викладацької майстерності викладачів-тренерів як запоруки ефективної суддівської роботи майбутніх суддів.

Проводять тренінг викладачі відділу підготовки викладачів (тренерів) НШСУ Ольга Шаповалова, Олександр Коротких та суддя у відставці, кандидат юридичних наук Ольга Булейко, а також суддя Святошинського районного суду м. Києва Вікторія  Жмудь, суддя Дарницького районного суду м. Києва, кандидат юридичних наук Петро Заруба, суддя Оболонського районного суду м. Києва Микола Місечко, суддя Шаргородського районного суду Вінницької області Ігор Строгий, суддя Вугледарського міського суду Донецької області Ольга Луньова.

У ході дводенної роботи тренери-викладачі матимуть змогу проаналізувати інтерактивні методи навчання, які застосовуватимуться під час тренінгів, ознайомитись з матеріалами міні-лекцій, з презентаціями в Power Point, опрацювати представлені практичні завдання, запитання для мозкового штурму та обговорити контрольні питання. Під час тренінгу тренери активно працюватимуть у малих групах, виконуватимуть практичні завдання, презентуватимуть свої напрацювання на загальне обговорення.