15-19 квітня 2013 р., м. Київ. Підготовка викладачів на семінарі на тему: “Методика викладання адміністративного судочинства”
15-19 квітня 2013 року в місті Києві Національна школа суддів України проводить підготовку викладачів на семінарі на тему: “Методика викладання адміністративного судочинства”, організованого спільно з Вищим адміністративним судом України та Проектом Twinning “Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні” за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Вітальними словами підготовку відкрив головний спеціаліст відділу кадрів, підвищення кваліфікації та антикорупційного моніторингу Вищого адміністративного суду України Олександр Лукашенко.
Для проведення семінару запрошено старшого суддю Апеляційного адміністративного суду міста Париж Паріса Тіматі та консультанта Національної судової адміністрації Швеції з питань навчання Анну Крістіну Санделін.
Під час занять буде вивчено такі питання:
- Опанування прийомами та методиками навчання дорослих:
- основні характеристики дорослих слухачів, методика навчання дорослих;
- ефективні способи підготовки навчальних справ, планування тренувальних вправ, проведення рольових ігор (розподіл ролей, тренувальна робота в групах, тощо).
- Інструменти та прийоми навчання дорослої аудиторії:
- корисні викладацькі методи та прийоми контролю знань для тренерів (візуальні матеріали, тощо, включаючи нові технології);
- розробка та надання електронних курсів навчання, результативна участь в онлайнових дискусіях та форумах.
- Розвиток навичок ефективного спілкування:
- публічні виступи; пропозиції щодо вільного публічного виступу;
- створення позитивного навчального середовища. Започаткування спілкування та розвиток риторичних навичок (контроль голосу та дихання), включаючи практичні поради для побудови простих і переконливих виступів;
- опанування себе та збереження спокою у конкретних ситуаціях – ефективні прийоми контролю стресу, уникнення комунікативних невдач.
- Опанування викладацькими вміннями:
- планування навчального заняття;
- планування, побудова і проведення занять: створення схем навчальної сесії з урахуванням різних стилів навчання, різниця в підготовці навчального курсу з огляду на його тривалість та аудиторію, розробка та використання різних процедур оцінки опанування матеріалу слухачами та оцінки власної поведінки (зворотній зв’язок).
- Мотивування слухачів:
- вирішення проблем, що виникають внаслідок передачі та отримання великих потоків інформації;
- різні варіанти ефективного спрямування дискусій/дебатів;
- функції і стиль спілкування особи, що головує на дискусії, інструменти мотивації слухачів, включаючи “важкі особистості”;
- сприяння співпраці активному взаємному навчанню між слухачами шляхом застосування різноманітних стилів навчання.
- Опанування психологічними навичками: освітнє лідерство:
- відносини між тренером та слухачами;
- імідж лідера-тренера: побудова більш динамічного іміджу, з’ясування власного стилю лідерства;
- інструменти розвитку міжособистісних лідерських навичок, які допомагають у спілкуванні, побудові довіри та у розв’язанні конфліктів.
- Практичне застосування набутих знань, їх оцінка:
- практична презентація;
- відеозапис коротких презентацій/виступів слухачів-добровольців із реконструкції типових навчальних ситуацій.
- Проведення самооцінювання під керівництвом тренерів:
- оцінка практичних презентацій;
- детальний огляд презентацій, їх оцінка викладачем та групою.
Після закінчення підготовки кожному викладачу буде вручено Сертифікат Національної школи суддів України.