Новели Закону України “Про адміністративну процедуру”
27 липня 2022 року Національна школа суддів України провела всеукраїнський семінар “Закон України “Про адміністративну процедуру” та його вплив на здійснення адміністративного судочинства”, організований спільно з Проєктом ЄС “Право-Justice” для суддів апеляційних та окружних адміністративних судів.
Навчання відкрили ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук та заступниця керівника Проєкту ЄС “Право-Justice” Оксана Цимбрівська, які наголосили на важливості проведення заняття з актуальних питань адміністративного судочинства для суддів адміністративних судів в реаліях сьогодення.
Модерувала роботу семінару начальниця відділу спеціальної підготовки на посаду судді, координатор блоку адміністративного судочинства Любов Гончар, яка зазначила актуальність та своєчасність нинішнього заходу, ознайомила з програмою семінару та окреслила формат роботи.
Олеся Радишевська, суддя Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду, доктор юридичних наук, окреслила загальні положення Закону України “Про адміністративну процедуру”: межі правового регулювання, основні терміни та категорії, принципи адміністративної процедури, учасники адміністративного провадження.
Віктор Тимощук, старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. Корецького НАН України, заступник голови Правління Центру політико-правових реформ, кандидат юридичних наук, національний експерт Проєкту ЄС “Право-Justice”, доповів питання ініціювання та підготовки адміністративної справи до розгляду, судового розгляду, ознайомив з ключовими новелами адміністративного оскарження та виконання, а також з питаннями відкликання або визнання недійсним адміністративного акта.
Сергій Уханенко, суддя Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду, кандидат юридичних наук, розкрив загальні підходи до розгляду та вирішення адміністративної справи, ознайомив з формою, змістом (структурою), мотивуванням, правилами набрання чинності адміністративного акта тощо.
Під час навчання учасники та учасниці мали можливість долучатися до обговорення питань семінару та висловлювати свої думки.