Нові виклики в підготовці майбутніх суддів
10 лютого 2021року Національна школа суддів України провела онлайн–нараду, на якій за дорученням ректора обговорювалися питання про техніку переведення курсів спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді в онлайновий формат.
За допомогою використання програми “Zoom” учасниками онлайн–наради були Олександр Гашицький, Ольга Шаповалова, Вадим Філіпов, Діана Сніцаренко, Денис Франовський, Олександр Коротких, Ольга Короткова, Лілія Гуцал, Олександр Потильчак, Олександр Терлецький, працівники відділів спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді та інформаційних технологій.
Модератор наради – проректор Володимир Мазурок ознайомив колег і колежанок із завданнями, які постають у зв’язку з необхідністю проведення спецпідготовки в період карантинних обмежень.
Учасники та учасниці наради в малих групах проводили онлайн–обговорення завдань, які виникають у зв’язку з цим у груп розробників щодо адаптації матеріалів курсів спецпідготовки для проведення інтерактивних онлайн–занять, зокрема, онлайн–тренінгів; особливості технічного забезпечення проведення онлайнових занять; вимоги до навчально–методичних матеріалів для кандидатів на посаду судді та підготовки викладачів (тренерів) для проведення вишколу майбутніх суддів у такому форматі.
Після проведення обговорення зазначених питань у малих групах, спікери кожної групи презентували підготовлені пропозиції; усі учасники та учасниці наради обговорювали висловлені пропозиції; було сформовано спільне бачення процесу ефективної адаптації матеріалів курсів спецпідготовки для проведення онлайн–занять.
Завдяки такій інтерактивній формі наради досягнуто практичного розуміння техніки переведення курсів спеціальної підготовки в онлайновий формат.
Координатори блоків програми спецпідготовки в ході наради надали інформацію щодо готовності матеріалів курсів, передбачених проєктом Програми такої підготовки, та питань, які необхідно вирішити в ході підготовки до запуску онлайн–спецпідготовки.
В онлайнових обговореннях було сформовано план дій для вирішення нових викликів у здійсненні ефективної підготовки майбутніх суддів у складній епідеміологічній ситуації.