Однаково високі стандарти суддівської освіти
23 жовтня 2015 року відбулося розширене засідання ректорату Національної школи суддів України, участь в якому взяли директори регіональних відділень та начальники відділів. На порядок денний цього засідання було внесено коло питань, актуальних для суддівської освіти, яка нині активно модернізується.
Ректор Микола Оніщук звернув увагу на завдання установи з реформування суддівської освіти, окреслив коло нових компетенційних повноважень. Ректор відмітив, що нині суддівська освіта перебуває на перехідному етапі модернізації форм та методів підготовки суддівських кадрів. Завдання найближчої перспективи – забезпечити однаково високий рівень ефективної підготовки, стандартизовану систему спеціальних навчальних методів для суддівської освіти у всій країні.
Так, запровадження у процес підготовки тренінгів, як провідної, визначеної законодавством форми підготовки суддів – особливо актуальне завдання. Проректор з науково–дослідної роботи Наталія Шукліна повідомила учасників засідання про стан і перспективи впровадження тренінгів, їх тематику, класифікацію, цільову аудиторію. Наявні нині напрацювання вже апробуються, деякі тренінги будуть доопрацьовані до кінця року. Таким чином у 2016 році в процес підготовки суддів буде імплементовано пакет як універсальних, так і спеціалізованих тренінгів.
Проректор з підготовки кадрів для судових органів Анатолій Костенко проінформував учасників засідання про нові підходи при формуванні програм підготовки суддів. Програми на 2016 рік готуються за радикально іншими підходами, з тим, щоб забезпечити їх однотипність, актуальність тем та водночас не допускати їх постійне повторювання.
Проректор по забезпеченню організаційної діяльності Володимир Мазурок доповів про практику виконання наказів та доручень ректора з питань підготовки суддів, працівників апаратів судів та підвищення їх кваліфікації. Детально було проаналізовано й технічне забезпечення застосування інтерактивних методів навчання.
У підсумку засідання ректор Микола Оніщук дав ряд доручень щодо вирішення порушених питань і закликав керівників відділів і регіональних відділень до динамічної та злагодженої роботи задля подальшої розбудови системи суддівської освіти.