Особливості комунікації працівників Служби судової охорони
18 лютого 2022 року працівники Вінницького навчального центру Національної школи суддів України провели семінар–практикум для співробітників Територіального управління Служби судової охорони у Вінницькій області “Зовнішня та внутрішня комунікація”.
Захід відбувся в приміщенні Навчального центру ТУ ССО у Вінницькій області. Його мета – навчити службовців ефективно спілкуватися з відвідувачами та представниками ЗМІ, правильно виходити з конфліктних ситуацій та опанувати мистецтво сучасного ділового листування.
Семінар відкрили директор Вінницького навчального центру Олена Мілієнко та начальник ТУ ССО у Вінницькій області, полковник Євгеній Прудиус, які наголосили на важливій ролі працівників Служби судової охорони як невід’ємної частини судової влади та зазначили про необхідність розвиватись в одному напрямку із судами, розуміти мету й завдання судової влади, поділяти її цінності й усвідомлювати її місію.
Олена Мілієнко розкрила слухачам зміст поняття «клієнтоорієнтованість», пояснила деякі психологічні аспекти спілкування з агресивно налаштованими відвідувачами, ознайомила з видами конфліктних людей, які можуть провокувати агресію, та видами конфліктних ситуацій, які можуть трапитися під час виконання службових обов’язків працівників ССО, дала поради щодо надання коментарів журналістам задля збереження професійної репутації, а також допомогла закріпити набуті знання виконанням практичних завдань.
А головний спеціаліст Вінницького навчального центру Олена Хавлюк допомогла слухачам поліпшити навички писемної комунікації. Під час лекції слухачі дізналися, чим діловий лист відрізняється від звичайного, які критерії хорошого ділового листа, отримали поради, як висловлювати думки чітко, лаконічно й людяно, поглибили знання щодо особливостей електронного листування, пригадали норми ДСТУ 4163:2020, якими потрібно керуватися, оформлюючи службові листи.
Усього участь у заході взяли понад 20 командирів та представників начальницького складу ТУ ССО у Вінницькій області.