Підсумки та завдання спеціальної підготовки
26 червня 2018 року в Національній школі суддів України відбулася нарада за підсумками спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді, які мають стаж роботи на посаді помічника судді щонайменше три роки.
Відкриваючи нараду, ректор Микола Оніщук зазначив про високу оцінку організації занять, високопрофесійної роботи викладачів, змістовної програми спеціальної підготовки, як з боку керівництва Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Державної судової адміністрації так і з боку слухачів спеціальної підготовки.
Ректор висловив подяку керівникам регіональних відділень, проректорам та всім працівникам Національної школи суддів України за злагоджену та професійну роботу.
Микола Оніщук звернув увагу, що Національна школа суддів України єдина установа, яка забезпечує суддівську освіту на досить високому рівні, використовуючи при цьому новітні інноваційні методи та форми навчання майбутніх суддів.
У режимі відеоконференції в нараді брали участь керівники трьох регіональних відділень – Валентина Коржик, Валерій Левенець, Оксана Польна, які звернув увагу на добрий рівень підготовленості слухачів, що проходили спецпідготовку, на їх вмотивованість і висловили слова вдячності за оперативність у вирішенні питань та в можливості залучення до викладання тренінгу в кожній групі декількох викладачів (тренерів).
На нараді були присутні керівники відділів. Координатори блоків програми спеціальної підготовки інформували про:
- кількісний та якісний склад викладачів (тренерів): суддів місцевих судів, апеляційних, касаційних судів, які були залучені до викладання на заняттях;
- змістовність тренінгів і висловлені викладачами (тренерами) зауваження та пропозиції до їх наповнення;
- необхідність збільшення тривалості для подання матеріалів тренінгів на наступних етапах спеціальної підготовки;
- питання, що виникали в ході проведення поточного та підсумкового контролів успішності виконання слухачами програми спецпідготовки та інші питання.
Після обговорення ректор Микола Оніщук наголосив на:
- необхідності удосконалення тренінгів з метою звернення уваги на головне;
- проведенні аналізу результатів контролів успішності;
- необхідності розробки та запровадження різних форм підготовки, формату спілкування зі слухачами (колоквіуми, семінари тощо);
- запровадженні зворотного зв’язку для визначення слухачами рейтингу викладачів;
- необхідності активізації роботи з підготовки документів та інформації щодо проведення стажування та ознайомчих візитів.