Підвищення професійної компетентності секретарів судового засідання адміністративних судів
22–26 травня 2017 року в місті Харкові місцеве регіональне відділення Національної школи суддів України проводить підготовку секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів.
Підготовку проведуть судді та працівники апарату адміністративних судів, працівники територіального управління Державної судової адміністрації України в Харківській області, Головного територіального управління юстиції в Харківській області, науковці та фахівці окремих галузей знань.
Під час інтерактивної лекції “Ділове українське мовлення” доцент Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого Василь Пивоваров розповість про складні випадки слововживання, унормованість державної мови, специфіку мовленнєвого етикету та правильність укладання юридичних документів.
На заняттях судді Харківського окружного адміністративного суду Людмили Волкової слухачі дізнаються про європейську систему захисту прав людини та діяльність Європейського суду з прав людини.
Суддя Харківського апеляційного адміністративного суду Михайло Гуцал проведе інтерактивне заняття щодо доступу до публічної інформації, розповість про вимоги Законів України “Про доступ до публічної інформації” та “Про захист персональних даних”, надасть практичні поради із застосування законодавства у сфері захисту персональних даних.
Начальник відділу судової роботи та міжнародного співробітництва Головного територіального управління юстиції у Харківській області Наталія Колотілова висвітлить питання щодо застосування договорів про правову допомогу з іншими державами.
Працівники Харківського окружного адміністративного суду – керівник апарату Валентина Лисенко, заступник керівника апарату Ірина Зарубіна, начальник відділу Лариса Улановська та спеціаліст Олександр Вертій спілкуватимуться зі секретарями судового засідання щодо ведення діловодства суду, електронного документообігу, правил взаємодії з правоохоронними органами та щодо комунікації з людьми з особливими потребами тощо.