Практична інформація та рекомендації з наставництва
9 березня 2021 року Національна школа суддів України провела онлайн–засідання групи розробників посібника для суддів, які передають свій практичний досвід кандидатам на посаду судді.
Онлайнове засідання, модератором якого був заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Олександр Коротких, розпочав проректор Володимир Мазурок. Суддя Конституційного Суду України Галина Юровська, судді Михайло Вільгушинський, Ольга Шаповалова, начальниця юридичного відділу державної установи “Держгідрографія” Світлана Нечипорук, працівники Національної школи суддів України Тетяна Пустовойтова, Андрій Маслюк, Діана Сніцаренко, Тамара Закревська та Богдан Остудімов активно приєдналися до участі в редагуванні завершального варіанту посібника.
Новий путівник для суддів–наставників (коучів) допоможе сформувати єдині підходи до оволодіння необхідними знаннями, уміннями та навичками у процесі здійснення суддями наставництва під час проходження кандидатами на посаду судді стажування в місцевих судах, а також розвиток комунікаційних навичок і підвищення викладацької майстерності.
Творчий процес розроблення посібника тривав у співпраці з Проєктом Європейського Союзу “ПРАВО-JUSTICE”. Учасники та учасниці засідання обговорили проєкт посібника, після чого експертка з професійного розвитку та навчання суддів і прокурорів (Бухарест, Румунія) Отілія Стефанія Пакурарі та директор Національного інституту правосуддя Болгарії (2011–2016 роки), екс–міністр юстиції Болгарії Драгомір Йорданов надали свої коментарі до нього. Експерти зазначили, що структура і зміст посібника видаються дуже релевантними та добре підготовленими, проєкт посібника успішно реалізує свою основну мету – надати суддям практичну інформацію та рекомендації з наставництва в судах і їх ролі як наставників. У ньому міститься необхідна допомога, проілюстрована конкретними прикладами та практичними порадами.
На завершення онлайнового засідання його учасники та учасниці обговорили перспективи вдосконалення процесу наставництва (коучингу) після завершення розроблення посібника та його презентації.