Рекламна галузь – у полі зору суддів
28 жовтня 2019 року Львівським регіональним відділенням Національної школи суддів України у співпраці зі Всеукраїнською асоціацією жінок-суддів, спільно з громадською організацією “Українська асоціація маркетингу”, Індустріальним гендерним комітетом з реклами та за підтримки представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні проведено семінар для суддів адміністративних судів на тему: “Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілкою влади”.
Захід відкрила директорка Львівського регіонального відділення Оксана Польна, яка зазначила, що такий семінар Львівським регіональним відділенням проводиться вперше, та висловила сподівання, що комунікація буде плідною й сприятиме глибокому вивченню цієї теми як теоретично, так і практично.
Суддя Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду Надія Стефанів коротко розповіла про ідею створення такого семінару та представила викладачів – суддю Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду Тетяну Стрелець, суддю Івано–Франківського окружного адміністративного суду Надію Микитин та очільницю регіонального відділення громадської організації “Індустріальний гендерний комітет з реклами”, кандидата економічних наук Олену Бучинську.
Голова громадської організації “Українська асоціація маркетингу” Ірина Лилик у своєму вітальному слові підкреслила, що толерантність та повага до людини повинні лежати в основі сучасної реклами, а запровадження стандартів недискримінаційної реклами є дієвим механізмом формування культури маркетингових відносин та відповідальності.
На початку семінару слухачі висловили свої очікування від заходу, серед яких питання нормативно-правового регулювання цієї категорії правовідносин; предмет позову та процесуальні особливості розгляду такої категорії справ; межі доказування та оцінка доказів; практика розгляду справ, що містить ознаки сексистської реклами тощо.
З метою якнайширше розкрити проблематику теми суддям було запропоновано до вивчення такі питання:
дискримінація в рекламі та її визначення;
останні тренди на рекламному ринку: чому споживачі реклами ідуть до суду;
досвід Індустріального гендерного комітету з реклами в протидії дискримінаційній рекламі;
стандарт недискримінаційної реклами;
практичні аспекти здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу;
сучасна судова практика у сфері регулювання рекламного ринку.