Розпочалась розробка нового дистанційного курсу для суддів “Комунікації в судовій діяльності”
6 вересня 2018 року у Національній школі суддів України відбулося засідання робочої групи з розробки дистанційного навчального курсу для суддів місцевих загальних судів “Комунікації в судовій діяльності”.
Відкриваючи захід, керівник робочої групи з розробки дистанційного навчального курсу, начальник відділу науково-методичного забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції та бібліотечно-видавничої діяльності Національної школи суддів України, к. ю. н. Оксана Шамрай наголосила на тому, що сьогоднішня зустріч є черговим кроком у співпраці Національної школи суддів із українсько-канадським проектом "Підтримка судової реформи" щодо розробки тренінгів з питань комунікацій для суддів та кандидатів на посаду судді.
Метою навчального курсу є оволодіння суддями необхідними знаннями, вміннями та навичками внутрішньої та зовнішньої комунікації, включаючи спілкування із засобами масової інформації. Навчальний курс буде розроблятися робочою групою у дистанційному форматі, що передбачає певну відмінність у розробці матеріалів ніж для очних тренінгів. Дистанційний курс дозволить використовувати переваги дистанційної форми навчання - навчатися у зручному режимі, опрацьовуючи доступні для завантаження теоретичні матеріали, переглядати та обговорювати відеоматеріали, спілкуватися на форумі, виконувати практичні завдання.
Координатор з питань комунікацій українсько-канадського проекту "Підтримка судової реформи" Дмитро Шинкарук запевнив про готовність Проекту підтримувати розробку навчальних курсів з питань комунікацій.
Розробниками навчального курсу є досвідчені судді та судді-спікери, вітчизняні експерти, які мають значний досвід із питань судової комунікації. Під час засідання вони обговорили проект програми дистанційного навчального курсу та попередньо напрацьовані теоретичні та практичні матеріали.
За результатами обговорення учасники визначили основні теми, які увійдуть до навчального курсу.
На завершення засідання робочої групи серед розробників було розподілено завдання щодо доопрацювання окремих матеріалів (міні-лекцій, опитувань на форумі, практичних завдань, критеріїв оцінювання практичних завдань тощо).