Розпочалась розробка нового тренінгу для суддів-спікерів
7 вересня 2018 року відбулось засідання робочої групи з розробки навчального курсу (тренінгу) для суддів-спікерів «Забезпечення комунікаційної політики суду суддею-спікером». Захід проведено за підтримки українсько-канадського проекту «Підтримка судової реформи».
Метою тренінгу є набуття суддями-спікерами знань та навичок, необхідних для налагодження професійного діалогу суду зі ЗМІ та громадськістю, реагування на виклики у комунікаційній діяльності судів. Впровадження курсу дозволить підвищити відкритість судів, покращити поінформованість про роботу судів та, як наслідок, покращити доступ громадян до правосуддя.
Вітальними словами засідання робочої групи відкрили керівник робочої групи з розробки навчального курсу, начальник відділу Національної школи суддів України, к. ю. н. Оксана Шамрай та координатор з питань комунікацій українсько-канадського проекту «Підтримка судової реформи» Дмитро Шинкарук.
Розробниками навчального курсу є: Гевко Володимир, суддя-спікер господарського суду Тернопільської області; Крижний Олександр, суддя господарського суду Дніпропетровської області; Лапчевська Олена, суддя Апеляційного суду міста Києва, к. ю. н.; Лисенко Оксана, начальник управління інформації та забезпечення комунікаційної діяльності секретаріату Вищої ради правосуддя, координатор робочої групи Комунікаційного комітету системи правосуддя; Сасевич Олександр, суддя Львівського окружного адміністративного суду, к. ю. н.; Кравчук Олександр, головний науковий співробітник НШСУ, к. ю. н.; Серга Ольга, головний спеціаліст НШСУ.
Під час засідання робочої групи було обговорено проект програми навчального курсу та погоджено основні теми, які до нього увійдуть. За кожною із тем заплановано проводити міні-лекції, що супроводжуватимуться презентаціями PowerPoint, після яких судді-спікери отримають можливість застосувати отримані знання на практиці шляхом виконання практичних завдань (обговорення відео, модеровані дискусії, визначення алгоритму дій при розгляді резонансної справи, робота у малих групах, надання інтерв’ю тощо).
На завершення засідання робочої групи серед учасників було розподілено завдання щодо доопрацювання окремих матеріалів навчального курсу.