Саморегуляція та професійна діяльність
6 лютого 2020 року в місті Львові Національною школою суддів України в межах тижневої підготовки суддів місцевих загальних (окружних) судів проводиться апробація тренінгу на тему: “Основи саморегуляції та її роль в адаптації до суддівської діяльності”.
З привітанням до учасників тренінгу звернувся ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук, який зазначив, що суддівська освіта повинна бути якісною та постійно оновлюватись аби відповідати вимогам часу. Саме тому, в межах підготовки буде проведено апробацію нового навчального курсу щодо здатності судді бути резистентним до тих умовах в яких він перебуває.
Ректор також поспілкувався із суддями про стан справ в системі правосуддя, зокрема щодо реформи касаційного судочинства; доступу до правосуддя в частині розширення суддівської дискреції, подолання зарегульованості та заформалізованості розгляду справ у судах першої та апеляційної інстанції, досудового врегулювання спорів, виконання судових рішень; формування ВККСУ, тощо.
Розпочинаючи апробацію тренінгу начальник відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Національної школи суддів України, кандидат психологічних наук Ганна Савченко, привітавши його учасників підкреслила, що курс наповнено новою та цікавою інформацією. Метою тренінгу є підвищення рівня резистентності до стресу за допомогою розвитку навичок саморегуляції адже сьогодні важливо не лише вміти правильно реагувати на стреси, але й “гармонізувати” себе з викликами в усіх сферах суспільного життя.
Участь в апробації тренінгу беруть екс-голова Комітету етики, врегулювання конфлікту інтересів та професійного розвитку суддів Ради суддів України, суддя Вищого адміністративного суду України у відставці, кандидат юридичних наук, Заслужений юрист України Тетяна Чумаченко та заступник начальника відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Національної школи суддів України, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Андрій Маслюк.
За результатами роботи на тренінгу його учасники підвищать свій рівень обізнаності в методах саморегуляції, засобах протидії та управлінні стресом; набудуть навичок самоспостереження та аналізу власного психоемоційного стану (саморефлексії); усвідомлять власні поведінкові моделі захисту від стресу; вмітимуть знаходити ресурси для гармонізації стану в стресі та навчаться обирати продуктивні поведінкові стратегії.
Тренінг проходить з використанням інтерактивних методик викладання для дорослої аудиторії, містить міні-лекції, велику кількість практичних завдань, опитування за допомогою системи експрес-голосування.