Національна школа суддів України

Тематичні тренінги для суддів, призначених на посаду судді вперше

5 листопада 2015 року в місті Харкові місцевим  регіональним відділенням Національної школи суддів України було проведено тренінги для суддів місцевих загальних судів, призначених на посаду судді вперше, на теми: “Антикорупційне законодавство” та “Докази і доказування у кримінальному проваджені в суді першої інстанції”.  

Для проведення тренінгу на тему: “Антикорупційне законодавство” було запрошено  суддю Харківського апеляційного адміністративного суду Михайла Гуцала та суддю Харківського окружного адміністративного суду, викладача Національної школи суддів України Людмилу Волкову.

Під час цього тренінгу судді розглянули новели антикорупційного законодавства України та європейські стандарти в цій сфері,  а також різновиди корупційних проявів, особливості  фінансового контролю та заходи, пов’язані із запобіганням конфлікту інтересів.  Тренери спілкувались з учасниками тренінгу  щодо дотримання суддями вимог антикорупційного законодавства та відповіли на запитання.

Тренінг на тему: “Докази і доказування у кримінальному проваджені в суді першої інстанції” провели  суддя Дзержинського районного суду міста Харкова Тетяна Штих та суддя Печенізького районного суду Харківської області В’ячеслав Смирнов. Учасники цього тренінгу ознайомились із фундаментальними  принципами  доказування у змагальній системі та розглянули питання  щодо належності, допустимості  та оцінки доказів. Під час заняття судді переглянули відеофільм за темою тренінгу та обговорили його. У ході роботи в малих групах учасники вирішували ситуативні завдання та презентували свої напрацювання на фліп-чарті.

Із повним текстом програм тренінгів для  суддів місцевих загальних судів, призначених на посаду судді вперше,  можна ознайомитись на веб-сайті Національної школи суддів України в розділі Підготовка.

На виконання вимог Закону України “Про судоустрій і статус суддів”
(у редакції Закону України  від 12.02.2015 № 192–VIII) тренінги було проведено  з наступною процедурою оцінювання слухачів за результатами тренінгу.