У Національній школі суддів України відбулася зустріч з представниками канадського Міністерства закордонних справ, торгівлі і розвитку
21 листопада 2013 р У Національній школі суддів України відбулася зустріч з представниками Міністерства закордонних справ, торгівлі і розвитку Канади.
Учасниками зустрічі з канадської сторони були: аналітик Департаменту регіональних програм Канадського Міністерства закордонних справ торгівлі і розвитку Амал Ел-Атіфі, старший аналітик Женг Жанг та провідний експерт проектів Посольства Канади в Україні Валерій Олійник.
Національну школа суддів України представляли: проректор з науково-дослідної роботи Наталія Шукліна, начальник відділу міжнародних зв’язків Тетяна Пустовойтова, начальник відділу науково-методичного забезпечення діяльності Вищої кваліфікаційної комісії суддів України Олександр Іщенко, начальник відділу наукових досліджень проблем судочинства та його удосконалення Тетяна Фулей.
Метою візиту представників Міністерства закордонних справ торгівлі і розвитку Канади було зрозуміти роль і місце Національної школи суддів України у вітчизняній правовій системі та визначити напрямки діяльності НШСУ, які потребують підтримки у своєму розвитку з боку проектів міжнародної технічної допомоги, зокрема, Урядом Канади.
Проректор з науково-дослідної роботи Наталія Шукліна розповіла про діяльність Національної школи суддів України, ознайомила гостей з основними положеннями стратегічного плану розвитку установи, досягненнями та проблеми, над вирішенням яких НШСУ працює сьогодні.
Представники НШСУ дали високу оцінку співпраці з Національним суддівським інститутом Канади в рамках проекту «Професійна підготовка суддів – для економічного розвитку» як з питань інституційного розвитку, так і з розробки навчальних програм, заснованих на формуванні професійних навичок у новопризначених суддів. Така взаємодія, на думку учасників зустрічі, має бути продовженою з можливим розширенням сфер взаємодії та залученням інших партнерів для інституційного розвитку науково-дослідницького напрямку НШСУ, підготовки викладацького складу для переходу до викладання навичок, а не знань, аналізу знань, отриманих слухачами Школи, тощо.