У НШСУ розробляється дистанційний навчальний курс «Суддівська етика»
3 лютого 2014 року у Національній школі суддів України відбулася зустріч членів робочої групи з розробки дистанційного навчального курсу «Суддівська етика», який впроваджується у співпраці з Проектом USAID “Справедливе правосуддя”.
У зустрічі взяли участь від Проекту USAID “Справедливе правосуддя”: керівник Проекту Девід Вон, його заступник Наталія Петрова, радник із питань права та тренінгів Ірина Зарецька.
Національну школу суддів України в робочій групі представляють проректор Анатолій Костенко, начальник відділу міжнародних зв’язків Тетяна Пустовойтова, начальник відділу наукових досліджень проблем судочинства та його удосконалення Тетяна Фулей, начальник відділу інформаційних технологій Вадим Філіпов, начальник відділу підготовки і тренінгу викладачів Іван Балаклицький.
На початку зустрічі керівник Проекту Девід Вон констатував, що НШСУ має бути забезпечена можливостями для запровадження дистанційного навчального курсу «Суддівська етика» і отримати від Проекту технічну та експертну допомогу для досягнення поставлених цілей у короткій перспективі.
Представники проекту також поділилися досвідом втілення аналогічних проектів, проблематикою їх запуску, функціонування та підтримки.
В свою чергу, керівник робочої групи Національної школи суддів України з розробки навчального курсу «Суддівська етика» Тетяна Фулей представила учасникам матеріали 7 модулів, напрацьовані групою. Були обговорені змістовна частина курсу, його методологія, залучення суддів-викладачів для модерації курсу, технічна спроможність НШСУ адмініструвати дистанційні форми підготовки.
Оскільки для запуску та функціонування першого розробленого у НШСУ дистанційного курсу потрібно врегулювати чимало організаційних, технічних та методичних питань, Проектом буде надана відповідна експертна допомога. З цією метою було домовлено організувати спільний захід за участі суддів, які викладають питання суддівської етики у Національній школі суддів України, та ІТ фахівців для розміщення матеріалів на електронній платформі, тестування і оцінки наявних напрацювань робочої групи. Це має значно пришвидшити процес імплементації курсу та визначити напрямки його вдосконалення.