Національна школа суддів України

Удосконалення підходів до розробки тестових запитань

27-28 серпня 2015 року співробітники Відділу науково-методичного забезпечення діяльності Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Вищої радиюстиції взяли участь у тренінгу «Тестові завдання на перевірку вищихкогнітивних рівнів, контроль якості і апробація тестових завдань, технікивстановлення прохідного бала», що організований за підтримки Проекту «Справедливе правосуддя».

Учасниками заходу також були судді Верховного Суду України, Вищого господарського суду України, Вищого адміністративного суду України та Вищого спеціалізованого суду України зрозгляду цивільних і кримінальних справ, а також спеціалісти секретаріату Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.


В процесі проходження тренінгу учасники розглядали підходи до розробки тестових завдань на вищі когнітивні рівні, набували нових знань щодо загальних вимог до апробації тестових завдань та практичних навичок і вмінь з ідентифікації проблем якості тестових завдань та коригування їх недоліків.



У другий день роботи тренінгу 28 серпня 2015 року співробітниками Відділу науково-методичного забезпечення діяльності Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Вищої ради юстиції  у спільних групах із суддями  було продовжено розробку різних типів тестових завдань на вищі когнітивні рівні пізнання, а також ідентифікації проблем якості та корегування недоліків тестових завдань.

Окрема увага учасників тренінгу була приділена питанням  критерій-орієнтованих технік встановлення прохідних балів при проведенні іспитів для кандидатів на посаду судді та оцінювань діючих суддів, зокрема: Nedelsky,  Ebel, Angoff, – а також особливостям визначення первинного та нормованого підсумковіх балів за результатами тестування за методами компенсаторної і кон’юнктивної моделі встановлення результатів іспитів.