Особливості проходження державної служби в судах
30 червня 2020 року Національна школа суддів України провела онлайн семінар для працівників апаратів місцевих та апеляційних судів “Особливості проходження державної служби в судах відповідно до Закону України “Про державну службу ”.
Відкриваючи навчальний захід, головні спеціалісти Чернівецького регіонального відділення Ганна Барабащук і Віталій Гикавий ознайомили учасників та учасниць з метою, регламентом семінару та актуальними питаннями, уключеними до програми. Експертка з питань державного управління Тетяна Лукащук відзначила актуальність теми семінару та висловила вдячність слухачам за їхню готовність здобувати нові професійні знання.
У ході семінару учасники та учасниці обговорили особливості проходження державної служби в судах відповідно до положень Закону України “Про державну службу”. Тетяна Лукащук детально зупинилась на питанні щодо атестації та оцінювання діяльності державних службовців.
Суддя Чернівецького апеляційного суду Онуфрій Колотило проінформував про першочергові заходи органів державної влади в реалізації Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”, допоміг працівникам апаратів судів вивчити вимоги Закону України “Про державну службу”, які пред’являються до осіб, призначених на посади державних службовців, і вимоги Закону України “Про запобігання корупції” та наголосив на заходах попередження й відповідальності за корупційні прояви.
Головний спеціаліст відділу роботи з кадрами прокуратури Чернівецької області Юрій Тюфтій зосередив увагу на питанні про дисциплінарну та матеріальну відповідальності державних службовців у контексті Закону України “Про державну службу”, про види дисциплінарних стягнень та загальні умови їх застосування. Також викладач нагадав державним службовцям про порядок проведення службового розслідування.
Окрім того, слухачі та слухачки розглянули низку проблемних питань, що виникають під час проходження державної служби в судах, та отримали відповіді на питання щодо порядку й умов прийняття на державну службу.