Висока динаміка розвитку викладацького потенціалу
1-2 червня 2017 року у місті Києві Національною школою суддів України за підтримки українсько-канадського проекту “Освіта суддів – для економічного розвитку” проводитьсяметодологічний тренінг для тренерів “Методика підготовки та викладання тренінгів у НШСУ”.
Метою тренінгу є надання практикуючим викладачам та тренерам-початківцям методологічних основ та психологічних аспектів проведення тренінгів, ознайомлення їх з різними формами і методами викладання, техніками підтримання уваги аудиторії, типовими помилками викладачів та шляхами їх усунення.
Вітальними словами тренінг відкрили ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук, начальник відділу підготовки викладачів (тренерів)-радник Ольга Шаповалова та менеджер українсько-канадського проекту “Освіта суддів – для економічного розвитку” Ігор Осика.
Ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук наголосив, що поширення тренерського досвіду покликане забезпечити належний рівень викладацького складу, здатного виконати завдання, що стоять перед суддівською освітою. За підтримки міжнародних партнерів Національній школі суддів України вже вдалось досягти відчутних результатів у формуванні єдиного підходу до викладання, оволодінні тренерами інтерактивними методами навчання, модернізації навчального процесу загалом. Важливо, щоб процес зростання викладацького потенціалу й надалі активно продовжувався – відмітив ректор.
У програму тренінгу включене обговорення видів та форм суддівської освіти, дослідження та аналіз окремих методів викладання й особливостей навчання дорослої аудиторії.
Викладацьким досвідом з учасниками тренінгу поділяться: начальник та заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Національної школи суддів України Ольга Шаповалова і Галина Юровська, начальник відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Ганна Савченко, суддя Черкаського окружного адміністративного суду Лариса Трофімова.
Учасники тренінгу мають можливість оволодіти механізмами визначення навчальних цілей, знайти для себе найбільш прийнятні інтерактивні методи (форми) навчання дорослої аудиторії, які застосовуватимуться під час проведення тренінгів. Майбутні тренери отримують навички та оволодіють певними техніками роботи з аудиторією, а також на практичних прикладах ознайомляться з найбільш типовими помилками, які можуть виникати в роботі викладача, та шляхами їх запобігання.