Воркшоп з питань оцінювання ефективності проведеного навчання

9 липня 2024 року Вища школа юстиції Італії спільно з Центром підготовки суддів та прокурорів Нідерландів за підтримки Європейської мережі суддівської освіти провели воркшоп з питань оцінювання ефективності проведеного навчання для представників Національної школи суддів України та Тренінгового центру прокурорів України.

Воркшоп вітальними виступами розпочали ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук та член правління Центру підготовки суддів та прокурорів Нідерландів Ремко ван Турен. Модерувала навчання старша менеджерка з питань міжнародної діяльності Центру підготовки суддів та прокурорів Нідерландів Ліза Петрусма.

Експертами воркшопу виступили: 

Д-р Марко Фабрі (Вища школа юстиції Італії), який є відомим дослідником Інституту правової інформатики та судової системи в Болоньї (Національна науково-дослідна рада Італії). Він доопрацював Методичні рекомендації EJTN щодо навчання суддів для оцінки навчальних практик, досліджував середньо- та довгострокову оцінку початкових і безперервних навчальних курсів, які були організовані Вищою школою юстиції Італії;

Енн Гроот (Центром підготовки суддів та прокурорів Нідерландів), яка є соціологом і освітнім науковцем та наразі працює в Центрі підготовки суддів та прокурорів Нідерландів, щоб захистити дисертацію в Амстердамському університеті.

У ході інтерактивного навчання експерти зробили презентації досвіду та практик Європейської мережі суддівської освіти, Вищої школи юстиції Італії та Центру підготовки суддів та прокурорів Нідерландів, а також провели обмін ідеями щодо того, як підходи та матеріали, що пропонуються, можуть бути втілені в життя/застосовуватися на практиці в контексті власної роботи. Крім того, на обговорення були винесені питання щодо майбутніх перспектив та першочергових кроків у процесах співпраці із зацікавленими навчальними інституціями у цьому напрямі.

Після тематичних виступів експертів програмою навчання була передбачена практична робота в малих групах, а також сесія запитань-відповідей, у ході якої українські слухачі та слухачки мали можливість задати додаткові питання європейським фахівцям та отримати предметні відповіді.