Національна школа суддів України

Як формувати практичні навички майбутнього судді

22 червня 2020 року Національна школа суддів України у співпраці з Проєктом ЄС “ПРАВО-JUSTICE” провела на платформі Zoom онлайн вебінар для суддів–наставників “Передача суддівського досвіду: методологія та практика”.

Основним завданням вебінару було формування підходів щодо володіння необхідними знаннями, уміннями та навичками у процесі здійснення суддями наставництва  під час проходження кандидатами на посаду судді стажування в місцевих судах, а також розвиток комунікаційних навичок і підвищення викладацької майстерності.

Під час вебінару відбулося дві сесії, які провели (тренери) суддя Конституційного Суду України Галина Юровська, суддя Деснянського районного суду міста Києва Валерія Бабко та заступник начальника відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Андрій Маслюк.

Спікери обговорили із суддями:

1. Методологічні аспекти взаємодії судді–наставника та стажиста.  Планування. Тайм–менеджмент.

2. Досвід Національної школи суддів України в організації та проведенні наставництва, а також порівнянню національного та міжнародного досвідів.

3. Психологічні аспекти взаємодії наставника та кандидата на посаду судді.

Після кожної сесії європейські експерти Проєкту Отілія Стефанія Пакурарі та Драгомір Йорданов надавали коментарі з урахуванням питань суддів, що надходили в чаті.

Модерували онлайн заняття з колегами судді Верховного Суду України у відставці  Ольга Шаповалова та Володимир Мазурок.

За результатами вебінару судді зможуть:

- належним чином організовувати та забезпечувати проходження стажування кандидатами на посаду судді

- сприяти формуванню практичних навичок роботи майбутнього судді відповідно до індивідуального плану стажування, а також в ході заняття судді оволоділи особливостями навчання дорослої аудиторії, психологічними аспектами взаємодії судді–наставника (коуча) та кандидата на посаду судді.

У ході зворотного зв’язку всі учасники та учасниці вебінару підтвердили його корисність, інтерактивність і безпосередність. Учасники й міжнародні експерти відзначили високу якість виконаної роботи та професіоналізм розробників і викладачів тренінгу.