Національна школа суддів України

Засідання групи розробників навчального курсу для суддів "Управління часом в суддівській діяльності"

29 вересня 2016 року в Національній школі суддів України відбулось засідання групи розробників навчального курсу для суддів "Управління часом в суддівській діяльності". На початку засідання розробники переглянули наявні лекційні матеріали тренінгу, обговорили умови практичних завдань, а також інші організаційні питання щодо проведення тренінгу для тренерів, який відбудеться 30 вересня 2016 року.

Після цього було проаналізовано напрацьовані матеріали для створення на їх основі нового дистанційного навчального курсу для суддів - «Управління часом в суддівській діяльності». За результатами обговорення учасники погодили, що дистанційний курс буде складатись із чотирьох модулів: «Основи тайм-менеджменту»; «Вміння говорити «Ні» та режим «не турбувати»»; «Планування часу»; «Делегування повноважень. Інноваційні підходи до управління часом в судах». Модулі курсу будуть містити міні-лекції, навчальні відеофільми, опитування та практичні завдання для набуття слухачами необхідних знань, вмінь і навичок.

Під час засідання було проведено детальний покроковий аналіз організації навчальної діяльності, методів викладання он-лайн, обговорено зауваження присутніх щодо модерування, викладання, адміністрування, ІТ-супроводу та часових рамок курсу. Розробниками обговорено перелік тих завдань, які необхідно виконати для проведення успішної апробації дистанційного навчального курсу. 
Також для майбутніх викладачів було продемонстровано можливості дистанційної платформи навчання та надано інструкції щодо особливостей користування нею (перевірка та оцінювання виконаних слухачами практичних завдань, ведення обговорень на форумі тощо).

Під час засідання було проведено детальний покроковий аналіз організації навчальної діяльності, методів викладання он-лайн, обговорено зауваження присутніх щодо модерування, викладання, адміністрування, ІТ-супроводу та часових рамок курсу. Розробниками обговорено перелік тих завдань, які необхідно виконати для проведення успішної апробації дистанційного навчального курсу. Також для майбутніх викладачів було продемонстровано можливості дистанційної платформи навчання та надано інструкції щодо особливостей користування нею (перевірка та оцінювання виконаних слухачами практичних завдань, ведення обговорень на форумі тощо).