01 – 04 квітня 2024 р. м.Харків. Програма підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, консультантів, головних і провідних спеціалістів місцевих та апеляційних судів
ЗАТВЕРДЖУЮ
Проректор
Наталія ШУКЛІНА
“21” березня 2024 року
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації
за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, консультантів, головних і провідних спеціалістів місцевих та апеляційних судів
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
01 – 04 квітня 2024 року
01 квітня 2024 року – понеділок |
||
09:00 – 09:30 |
Онлайн – реєстрація. Відкриття. Лілія ГУЦАЛ – директор Харківського регіонального відділення Національної школи суддів України Модератор підготовки: Яна ШЕВЦОВА – заступник директора Харківського регіонального відділення Національної школи суддів України, кандидат юридичних наук |
|
09:30 – 10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Вимоги до посвідчення копій судових документів та судових рішень. Порядок посвідчення копії рішення суду та виготовлення виконавчих листів, якщо суд приєднано за територіальною підсудністю до іншого суду. Проставлення відмітки про набрання рішенням, постановою, ухвалою, вироком законної сили, якщо ця інформація відсутня у ЄДРСР. Порядок та можливість видачі судових рішень та виконавчих документів. Вячеслав ГРЕБЕНЮК – суддя Лугинського районного суду Житомирської області |
|
10:50 – 11:00 |
Перерва |
|
11:00 – 12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади. Вячеслав КАНЕВСЬКИЙ – суддя, голова Нововоронцовського районного суду Херсонської області |
|
12:20 – 13:20 |
Перерва |
|
13:20 – 14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Повідомлення особи про дату та час розгляду справи. Оцінка належності повідомлення. Особливості виклику в судове засідання осіб, які проживають на непідконтрольній Україні території, вручення їм копій рішень. Софія ДАНИЛІВ – суддя Красноармійського міськрайонного суду Донецької області, кандидат юридичний наук |
|
14:40 – 14:50 |
Перерва |
|
14:50 – 16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Етика працівників апаратів судів: міжнародні стандарти та національне регулювання. Етичні основи судової діяльності та професійна етика працівників апарату суду. Правила поведінки працівника суду, затверджені рішенням Ради суддів України № 72 від 24.12.2020. Дрескод. Формування корпоративної культури персоналу судів. Крістіна СЛОБОДОНЮК – керівник апарату Господарського суду Вінницької області |
|
02 квітня 2024 року – вівторок |
||
09:30 – 10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Створення електронних документів. Дотримання вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” та вимог Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання Тетяна ПОТАПЧУК – заступник керівника апарату Волинського апеляційного суду |
|
10:50 – 11:00 |
Перерва |
|
11:00 – 12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Неповага до суду. Актуальні питання, що пов’язані з оформленням матеріалів за ст. 185-3 КУпАП Ігор ЧОРНИЙ – суддя Жовтневого районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області |
|
12:20 – 13:20 |
Перерва |
|
13:20 – 14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Проходження публічної (державної) служби в умовах воєнного стану. Аналіз змін до трудового законодавства України. Практичні аспекти розмежування чинного трудового законодавства та спеціального законодавства України з питань врегулювання трудових правовідносин, що виникають між судовою установою та її працівником. Основні положення Закону України “Про державну службу”. Порядок прийому та звільнення. Вимоги, що пред’являються до осіб, призначених на посади державної служби в апараті суду. Умови проходження служби в судах. Умови оплати праці, матеріального, соціального та іншого забезпечення. Валентина МАЛІНОВСЬКА – суддя Шевченківського районного суду міста Києва |
|
14:40 – 14:50 |
Перерва |
|
14:50 – 16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Правила ведення діловодства в судах. Дотримання вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України. Передача справ на архівне зберігання. Дотримання вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. Світлана ГРЕБЕНЮК – начальник відділу документального забезпечення та контролю Господарського суду Сумської області |
|
03 квітня 2024 року – середа |
||
09:30 – 10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація роботи, пов’язаної з укладанням договорів, однією із сторін яких є суд. Особливості укладання договорів, однією із сторін яких є суд, в умовах воєнного стану. Договірна робота суду, погодження проектів договорів. Заходи спрямовані на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав та інтересів суду. Олеся ДОЛЯ – головний спеціаліст відділу правового забезпечення Вищого антикорупційного суду |
|
10:50 – 11:00 |
Перерва |
|
11:00 – 12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Професійний розвиток працівників апаратів судів: потреби у навчанні та планування навчання у судах. Складання індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності. Порядок визнання документів та результатів навчання за програмами підвищення кваліфікації. Нарахування кредитів ЄКТС. Яна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
12:20 – 13:20 |
Перерва |
|
13:20 – 14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Складання номенклатури справ суду (затвердження, перезатвердження, індексні номери, доповнення до номенклатури). Ведення журналів та алфавітних покажчиків. Правила закриття номенклатури справ у кінці року. Поняття “зведена номенклатура справ” і “номенклатура справ структурного підрозділу”. Погодження номенклатури справ з державними архівними установами. Наталя ФЛОРА – начальник відділу організаційного забезпечення виконання рішень суду та архівної роботи Одеського окружного адміністративного суду |
|
14:40 – 14:50 |
Перерва |
|
14:50 – 16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Огляд інновацій у судочинстві, новел кодексів та змін до законодавства. Ольга ГІДА – суддя Довгинцівського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області |
|
04 квітня 2024 року – четвер |
||
09:30 – 10:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Запровадження сервісів для вразливих користувачів суду. Особливості комунікації з учасниками бойових дій, особами, які отримали поранення або психологічні травми внаслідок бойових дій. Особливості комунікації з учасниками судового процесу, які мають психічні чи інтелектуальні порушення. Катерина ГРИГОРЕНКО – провідний спеціаліст відділу по роботі з персоналом територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області, співзасновник Гендерного центру Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка” |
|
10:10 – 10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Гендерні аспекти в роботі суду. Катерина ГРИГОРЕНКО – провідний спеціаліст відділу по роботі з персоналом територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області, співзасновник Гендерного центру Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка” |
|
10:50 – 11:00 |
Перерва |
|
11:00 – 12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Порядок приймання судових справ, матеріалів та документації. Реєстрація, облік судових справ за встановленим переліком індексів. Особливості реєстрації в обліково-інформаційних картках справ (у разі роз’єднання однієї чи декількох, поєднаних в одне провадження, позовних вимог, у разі об’єднання справ в одну). Порядок роботи з документами, що містять конфіденційну інформацію, що знаходиться у володінні держави. Основні вимоги щодо опрацювання (розгляду) непроцесуальних документів, що не стосуються розгляду судових справ. Олена РОЗУМНЯК – заступник керівника апарату Хмельницького окружного адміністративного суду |
|
12:20 – 12:30 |
Перерва |
|
12:30 – 13:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Інформаційно-правове забезпечення діяльності суду. Положення про автоматизовану систему документообігу суду. Взаємодія судів щодо наповнення автоматизованої системи інформацією про рух справ. Наповнення комп’ютерних програм документообігу у судах відповідної юрисдикції початковими даними для формування звітності в автоматичному режимі, формування зведених звітів у цих програмах. Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки в Тернопільській області Державного підприємства “Інформаційні судові системи” |
|
13:50 – 14:00 |
Підбиття підсумків. Опитування (анкетування) учасників. |
|