03 – 06 червня 2024 р. ПРОГРАМА підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою спеціалістів служб управління персоналом місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор Наталія ШУКЛІНА “22” травня 2024 року
|
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою спеціалістів служб управління персоналом місцевих, апеляційних судів,
Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
03 – 06 червня 2024 року
03 червня 2024 року – понеділок |
||
09.00 – 09.30 |
Онлайн – реєстрація. Відкриття. Лілія ГУЦАЛ – директор Харківського регіонального відділення, суддя у відставці Оксана ПОЛЬНА – директор Львівського регіонального відділення, доктор філософії в галузі “Право” Тетяна ФРАНЮК – в.о. директора відділу “Вінницький навчальний центр” Модератор підготовки: Яна ШЕВЦОВА – заступник директора Харківського регіонального відділення, кандидат юридичних наук |
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану. Актуальні питання проходження державної служби в умовах воєнного стану. Артем БРІНЦОВ – начальник відділу правового забезпечення апарату Вищого антикорупційного суду, кандидат юридичних наук |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Робота з паперовими та електронними трудовими книжками, їх ведення у перехідний період. Питання організації оцифрування трудових книжок. Передача даних трудових книжок працівників до Пенсійного фонду України. Електронні лікарняні: процедура відкриття, оплата та інші питання страхових випадків. Електронний реєстр листків непрацездатності. Алгоритм дій роботодавця після відкриття електронного лікарняного працівника. Олег ЦИМБАЛЮК – начальник відділу по роботі з персоналом Національної школи суддів України |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Правила внутрішнього трудового розпорядку для державних службовців та інших працівників апарату суду. Взаємодія та розподіл суміжних обов’язків між структурними підрозділами. суду. Олександр ЛЕБЕДЬ – в. о. керівника апарату Господарського суду Сумської області |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація роботи кадрового діловодства. Робота з комп’ютерними програмами “Кадри-WEB” та “IS-pro”. Тетяна СНІГУР – начальник навчального відділу Департаменту розробки програмного забезпечення ДП “Інформаційні судові системи” |
|
04 червня 2024 року – вівторок |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості ведення особових справ державних службовців. Практичні рекомендації щодо ведення особової картки державного службовця. Порядок ведення особових справ працівників апарату суду, суддів, відряджених з інших судів. Облік, передача на архівне зберігання та строки зберігання особових справ. Яна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Прийняття військовозобов’язаного на роботу: співпраця з ТЦК та СП. Особливості прийняття на роботу призовників, військовозобов’язаних та резервістів відповідно до змін у законодавстві. Порядок та процедура звільнення працівників суду, призваних на військову службу у зв’язку з мобілізацією, у разі скорочення їх посади та/або реорганізації суду. Олеся ДОЛЯ – головний спеціаліст відділу правового забезпечення Вищого антикорупційного суду |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Формування і ведення суддівського досьє. Віта ШЕВЧЕНКО – головний спеціаліст відділу ведення суддівського досьє департаменту суддівської кар’єри секретаріату Вищої кваліфікаційної комісії суддів України |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Формування справ, зберігання і використання службових документів з позначкою “Літер М” у судах. Олена РОЗУМНЯК – заступник керівника апарату Хмельницького окружного адміністративного суду |
|
05 червня 2024 року – середа |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Правове регулювання конфлікту інтересів у сфері правосуддя. Законодавчі обмеження для суб’єктів, на яких поширюється дія Закону України “Про запобігання корупції”. Відповідальність за порушення антикорупційного законодавства. Артур БУГАЙЧУК – начальник відділу правового забезпечення, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення HR-менеджмент на державній службі. Алла ІСАЄВА – в. о. керівника відділу організаційного розвитку Управління по роботі з персоналом апарату Національного агентства з питань запобігання корупції |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Застосування Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС) в професійному навчанні працівників апаратів судів в умовах воєнного стану. Нарахування кредитів ЄКТС за результатами професійного навчання. Ольга РАСПОЯСОВА – головний спеціаліст Центрального міжрегіонального управління НАДС |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Надання щорічних відпусток: обрахунок відпусток, правильність складання відповідних наказів. ЗУ “Про відпустки”. Надання щорічної відпустки та відпустки без збереження заробітної плати в умовах воєнного стану. Порядок надання та припинення відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Сергій ПОЧИНОК – начальник відділу з питань персоналу Вінницького апеляційного суду |
|
06 червня 2024 року – четвер |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості та нормативно-правове регулювання роботи з документами, запитами на інформацію, зверненнями громадян, що стосуються надання інформації, передбаченої Законом України “Про захист персональних даних”. Олександр МАРЧЕНКО – начальник відділу розгляду звернень та взаємодії з суб’єктами обробки персональних даних Департаменту моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Інститут присяжних. Облік робочого часу присяжного на підставі відомостей Журналу судового засідання, порядок оформлення. Ірина КАРПИН – суддя Яворівського районного суду Львівської області |
|
12.20 – 12.30 |
Перерва |
|
12.30 – 13.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Новели законодавства України про державну службу: практичні питання застосування. Організація та особливості трудових відносин та кадрового діловодства в умовах воєнного стану. Валентина МАЛІНОВСЬКА – суддя Шевченківського районного суду міста Києва |
|
13.50 – 14.00 |
Підбиття підсумків. Опитування (анкетування) учасників. |