03 – 06 червня 2024 р. ПРОГРАМА підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою спеціалістів служб управління персоналом місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор Наталія ШУКЛІНА “22” травня 2024 року
|
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою спеціалістів служб управління персоналом місцевих, апеляційних судів,
Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
03 – 06 червня 2024 року
|
03 червня 2024 року – понеділок |
||
|
09.00 – 09.30 |
Онлайн – реєстрація. Відкриття. Лілія ГУЦАЛ – директор Харківського регіонального відділення, суддя у відставці Оксана ПОЛЬНА – директор Львівського регіонального відділення, доктор філософії в галузі “Право” Тетяна ФРАНЮК – в.о. директора відділу “Вінницький навчальний центр” Модератор підготовки: Яна ШЕВЦОВА – заступник директора Харківського регіонального відділення, кандидат юридичних наук |
|
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану. Актуальні питання проходження державної служби в умовах воєнного стану. Артем БРІНЦОВ – начальник відділу правового забезпечення апарату Вищого антикорупційного суду, кандидат юридичних наук |
|
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Робота з паперовими та електронними трудовими книжками, їх ведення у перехідний період. Питання організації оцифрування трудових книжок. Передача даних трудових книжок працівників до Пенсійного фонду України. Електронні лікарняні: процедура відкриття, оплата та інші питання страхових випадків. Електронний реєстр листків непрацездатності. Алгоритм дій роботодавця після відкриття електронного лікарняного працівника. Олег ЦИМБАЛЮК – начальник відділу по роботі з персоналом Національної школи суддів України |
|
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Правила внутрішнього трудового розпорядку для державних службовців та інших працівників апарату суду. Взаємодія та розподіл суміжних обов’язків між структурними підрозділами. суду. Олександр ЛЕБЕДЬ – в. о. керівника апарату Господарського суду Сумської області |
|
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація роботи кадрового діловодства. Робота з комп’ютерними програмами “Кадри-WEB” та “IS-pro”. Тетяна СНІГУР – начальник навчального відділу Департаменту розробки програмного забезпечення ДП “Інформаційні судові системи” |
|
|
04 червня 2024 року – вівторок |
||
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості ведення особових справ державних службовців. Практичні рекомендації щодо ведення особової картки державного службовця. Порядок ведення особових справ працівників апарату суду, суддів, відряджених з інших судів. Облік, передача на архівне зберігання та строки зберігання особових справ. Яна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Прийняття військовозобов’язаного на роботу: співпраця з ТЦК та СП. Особливості прийняття на роботу призовників, військовозобов’язаних та резервістів відповідно до змін у законодавстві. Порядок та процедура звільнення працівників суду, призваних на військову службу у зв’язку з мобілізацією, у разі скорочення їх посади та/або реорганізації суду. Олеся ДОЛЯ – головний спеціаліст відділу правового забезпечення Вищого антикорупційного суду |
|
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Формування і ведення суддівського досьє. Віта ШЕВЧЕНКО – головний спеціаліст відділу ведення суддівського досьє департаменту суддівської кар’єри секретаріату Вищої кваліфікаційної комісії суддів України |
|
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Формування справ, зберігання і використання службових документів з позначкою “Літер М” у судах. Олена РОЗУМНЯК – заступник керівника апарату Хмельницького окружного адміністративного суду |
|
|
05 червня 2024 року – середа |
||
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Правове регулювання конфлікту інтересів у сфері правосуддя. Законодавчі обмеження для суб’єктів, на яких поширюється дія Закону України “Про запобігання корупції”. Відповідальність за порушення антикорупційного законодавства. Артур БУГАЙЧУК – начальник відділу правового забезпечення, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення HR-менеджмент на державній службі. Алла ІСАЄВА – в. о. керівника відділу організаційного розвитку Управління по роботі з персоналом апарату Національного агентства з питань запобігання корупції |
|
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Застосування Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС) в професійному навчанні працівників апаратів судів в умовах воєнного стану. Нарахування кредитів ЄКТС за результатами професійного навчання. Ольга РАСПОЯСОВА – головний спеціаліст Центрального міжрегіонального управління НАДС |
|
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Надання щорічних відпусток: обрахунок відпусток, правильність складання відповідних наказів. ЗУ “Про відпустки”. Надання щорічної відпустки та відпустки без збереження заробітної плати в умовах воєнного стану. Порядок надання та припинення відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Сергій ПОЧИНОК – начальник відділу з питань персоналу Вінницького апеляційного суду |
|
|
06 червня 2024 року – четвер |
||
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості та нормативно-правове регулювання роботи з документами, запитами на інформацію, зверненнями громадян, що стосуються надання інформації, передбаченої Законом України “Про захист персональних даних”. Олександр МАРЧЕНКО – начальник відділу розгляду звернень та взаємодії з суб’єктами обробки персональних даних Департаменту моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини |
|
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Інститут присяжних. Облік робочого часу присяжного на підставі відомостей Журналу судового засідання, порядок оформлення. Ірина КАРПИН – суддя Яворівського районного суду Львівської області |
|
|
12.20 – 12.30 |
Перерва |
|
|
12.30 – 13.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Новели законодавства України про державну службу: практичні питання застосування. Організація та особливості трудових відносин та кадрового діловодства в умовах воєнного стану. Валентина МАЛІНОВСЬКА – суддя Шевченківського районного суду міста Києва |
|
|
13.50 – 14.00 |
Підбиття підсумків. Опитування (анкетування) учасників. |
|
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Судова влада України
Вища рада правосуддя