21–25 серпня 2023р. Програма підготовки та підвищення рівня кваліфікації керівників і заступників керівників апаратів місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
ЗАТВЕРДЖЕНО
Проректор
Національної школи суддів України
Наталія ШУКЛІНА
“18” серпня 2023 року
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації керівників
і заступників керівників апаратів місцевих, апеляційних судів,
Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
21–25 серпня 2023 року
у застосунку “Zoom”
тривалість 36 академічних годин (1,2 кредита ЄКТС)
21 серпня 2023 року – понеділок
09:30–09:45 |
Реєстрація учасників
|
09:45–10:00 |
Відкриття підготовки. Вітальне слово Валентина БОРИСЕНКО – заступник директора Вінницького навчального центру Національної школи суддів України Володимир ПОПЛАВСЬКИЙ – директор Дніпровського регіонального відділення Національної школи суддів України
|
10:00 –11:20
|
Презентація Power Point, обговорення Доступ до правосуддя та безпека під час воєнного стану. Безпека суду та працівників. Практичні поради щодо організації роботи суду в умовах воєнного стану та в умовах недофінансування судової системи. Евакуаційний план. Порядок здійснення евакуаційних заходів Олена ПАНЧЕНКО – суддя Авдіївського міського суду Донецької області
|
11:20–11:30 |
Перерва
|
11:30-12:50 |
Презентація Power Point, обговорення Створення електронних документів. Дотримання вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” та вимог Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання Тетяна ПОТАПЧУК – начальник відділу інформаційно-аналітичної роботи Волинського апеляційного суду
|
12:50-13:30 |
Перерва
|
13:30-14:50 |
Презентація Power Point, обговорення Формування професійних та особистісних компетентностей керівника апарату суду. Розвиток управлінських компетентностей та управлінська діяльність керівника апарату суду Наталія ЧУМАК – заступник начальника територіального управління ДСА України в місті Києві, голова ГО “Інститут судового менеджменту” |
14:50–15:00 |
Перерва |
15:00-16:20 |
Презентація PowerPoint, обговорення Планування роботи суду. Підготовка і прийняття управлінських рішень. Формування штатного розпису. Практика розподілу обов’язків у судах Інна ПРУГЛО – керівник апарату Запорізького апеляційного суду |
|
22 серпня 2023 року – вівторок
|
10:00–11:20 |
Презентація Power Point, обговорення Ведення військового обліку в судах. Порядок бронювання військовозобов’язаних осіб за судами на період мобілізації та на воєнний час. Призов і мобілізація працівників суду. Особливості військового обліку жінок Наталія ЧОРНА – начальник відділу управління персоналом Восьмого апеляційного адміністративного суду
|
11:20 –11:30 |
Перерва
|
11:30 –12:50 |
Презентація Power Point, перегляд навчального відео, обговорення Інформаційна безпека в Україні. Основні законодавчі та нормативні документи з інформаційної безпеки. Відповідальність за порушення законодавства про інформацію Захист персональних даних та комплексна система захисту інформації. Створення та діяльність служби захисту інформації в суді Порядок здійснення діловодства щодо документів, що містять службову інформацію з грифом “Для службового користування” Юрій НАУМЕНКО – завідувач сектору інформаційної безпеки департаменту інформаційних технологій Державної судової адміністрації України
|
12:50-13:30 |
Перерва
|
13:30-14:50 |
Презентація PowerPoint, обговорення Міжнародний досвід судового адміністрування Наталія ЧУМАК – заступник начальника територіального управління ДСА України в місті Києві, голова ГО “Інститут судового менеджменту”
|
14:50-15:00 |
Перерва
|
15:00-16:20 |
Презентація Power Point, обговорення Комунікація суду в умовах воєнного стану Олена ПАНЧЕНКО – суддя Авдіївського міського суду Донецької області |
|
23 серпня 2023 року – середа
|
10:00-11:20 |
Презентація Power Point, обговорення Застосування законодавства про працю в умовах воєнного стану. Питання соціального захисту працівників апаратів судів Олег ДРОБИНСЬКИЙ – начальник управління з питань персоналу Державної судової адміністрації України
|
11:20–11:30 |
Перерва
|
11:30-12:50 |
Презентація Power Point, обговорення Професійний розвиток працівників апаратів судів: потреби у навчанні та планування навчання в судах. Складання індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності. Порядок визнання документів та результатів навчання за програмами підвищення кваліфікації. Нарахування кредитів ЄКТС. Оцінювання результатів службової діяльності Яна УСЕНКО - начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
12:50-13:30 |
Перерва |
13:30-14:50 |
Презентація Power Point, обговорення Електронний кабінет і його взаємодія з автоматизованими системами документообігу суду “Д-3”, “ДСС” Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки онлайн-сервісів Департаменту централізованого адміністрування мереж та системного супроводу ДП “Інформаційні судові системи” у Тернопільській області |
14:50–15:00 |
Перерва |
15:00-16:20 |
Презентація Power Point, обговорення Кваліфіковані електронні довірчі послуги. Типи електронних ключів та їх використання Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки онлайн-сервісів Департаменту централізованого адміністрування мереж та системного супроводу ДП “Інформаційні судові системи” у Тернопільській області |
|
24 серпня 2023 року – четвер
|
10:00-11:20 |
Презентація Power Point, обговорення |
|
Етикет службового листування Олена МАТВІЙЧУК – головний спеціаліст Вінницького навчального центру Національної школи суддів України |
11:20-11:30 |
Перерва
|
11:30-12:50 |
Презентація Power Point, обговорення Уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції. Порядок утворення (призначення), статус, завдання, підзвітність, гарантії діяльності. Забезпечення умов для повідомлення інформації про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень. Порядок розгляду таких повідомлень. Права та гарантії захисту викривачів Вікторія ГЕРМАНЕНКО – головний спеціаліст відділу формування політики доброчесності у публічній сфері Національного агентства з питань запобігання корупції Вікторія ДІДАЧ – головний спеціаліст відділу розвитку інституту викривання Управління формування політики доброчесності у публічній та приватній сфері Національного агентства з питань запобігання корупції
|
12:50-13:30 |
Перерва
|
13:30-14:50 |
Презентація Power Point, обговорення Цифровізація в органах правосуддя Оксана ЛІТВІНОВА – керівниця проєктів цифрової трансформації Міністерства цифрової трансформації України
|
14:50-15:00 |
Перерва
|
15:00-16:20 |
Презентація Power Point, обговорення Взаємодія керівника апарату суду з головою суду – запорука ефективної діяльності суду Ганна ПАВЛЕВСЬКА – керівник апарату Південно-Західного апеляційного господарського суду |
|
|
|
25 серпня 2023 року – п’ятниця
|
10:00 –11:20
|
Презентація Power Point, обговорення Питання використання та передачі нерухомого та рухомого майна, що перебуває у сфері управління Державної судової адміністрації України: особливості під час дії воєнного стану Ірина ГАЛІВЕЦЬ – заступник начальника управління розпорядження державним майном - начальник відділу з питань управління державним нерухомим майном Державної судової адміністрації України
|
11:20–11:30 |
Перерва
|
11:30-12:50 |
Презентація Power Point, обговорення Організація та здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) Людмила БЕРЕЗНІЦЬКА – сертифікований тренер по публічним закупівлям
|
12:50-13:00 |
Анкетування. Закриття підготовки Валентина БОРИСЕНКО – заступник директора Вінницького навчального центру Національної школи суддів України Володимир ПОПЛАВСЬКИЙ – директор Дніпровського регіонального відділення Національної школи суддів України
|