15 – 18 квітня 2024 року. Програма підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою керівників і заступників керівників апаратів місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор Наталія ШУКЛІНА “08” квітня 2024 року
|
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації
за стандартизованою програмою керівників і заступників керівників апаратів місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
15 – 18 квітня 2024 року
15 квітня 2024 року – понеділок |
||
09.00 – 09.30 |
Онлайн – реєстрація. Відкриття. Лілія ГУЦАЛ – директор Харківського регіонального відділення Оксана ПОЛЬНА – директор Львівського регіонального відділення Тетяна ФРАНЮК – в.о. директора відділу “Вінницький навчальний центр” Модератор підготовки: Яна ШЕВЦОВА – заступник директора Харківського регіонального відділення |
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Запровадження сервісів для вразливих користувачів суду. Особливості комунікації з учасниками бойових дій, особами, які отримали поранення або психологічні травми внаслідок бойових дій. Особливості комунікації з учасниками судового процесу, які мають психічні чи інтелектуальні порушення. Катерина ГРИГОРЕНКО – провідний спеціаліст відділу по роботі з персоналом територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області, співзасновниця Гендерного центру Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка” |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва
|
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація роботи, пов’язаної з укладанням договорів, однією із сторін яких є суд. Особливості укладання договорів, однією із сторін яких є суд, в умовах воєнного стану. Заходи спрямовані на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав та інтересів суду. Олеся ДОЛЯ – головний спеціаліст відділу правового забезпечення Вищого антикорупційного суду |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Компетенції судового адміністратора. Міжнародний досвід судового адміністрування. Імплементація міжнародного досвіду в роботу судових адміністраторів. Олена МІЛІЄНКО – директор відділу “Вінницький навчальний центр”, доктор юридичних наук |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади. Формування антикорупційної стратегії в судах. Відповідальні особи за запобігання та виявлення корупції. Протидія корупції в умовах змін законодавства України. Здійснення заходів щодо запобігання корупції в суді. Дмитро КРІВЦОВ – суддя Московського районного суду м. Харкова |
|
16 квітня 2024 року – вівторок |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Висвітлення діяльності суду на офіційному веб-сайті та на сторінках суду у соціальних мережах. Вибір каналів та інструментів комунікації в соціальних мережах. Діана ДУЦИК – виконавчий директор Українського інституту медіа та комунікації, старший викладач Могилянської школи журналістики, член Ради з питань свободи та захисту журналістів, Заслужений журналіст України, кандидат філологічних наук |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Порядок організації роботи щодо ознайомлення (в тому числі дистанційно) суддів і працівників апарату з листами, законодавчими актами та внутрішньою документацією суду (накази, розпорядження, тощо) під час воєнного стану. Евакуація кадрових документів під час надзвичайних ситуацій та під час воєнного стану та рекомендації щодо черговості їх евакуації. Доцільність передачі на руки або знищення особових справ суддів та працівників апарату під час загрози збройного нападу або захоплення населеного пункту, в якому розташоване приміщення суду. Яна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Впровадження волонтерської служби в судах. Порядок проведення у суді стажування громадян з числа молоді, які не перебувають на посадах державної служби. Галина БІЛОСЕВИЧ – суддя, голова Кременецького районного суду Тернопільської області |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Зміни у порядку подачі відомостей про зразки підписів суддів та відбитків печаток судів до Електронного реєстру апостилів. Інна ПРУГЛО – керівник апарату Запорізького апеляційного суду |
|
17 квітня 2024 року – середа |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Комунікація і публічні виступи. Співпраця та налагодження партнерської взаємодії у період воєнного (післявоєнного) стану. Навички діалогу та медіації для потреб державної служби. Олексій НЕСТЕРЕНКО – суддя Інгулецького районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, доктор філософії в галузі права Аліна КІРАКОСЯН – юрист Громадської Організації “Справжня Надія/True Hope Ukraine”, член Громадської Організації “Всеукраїнська асоціація працівників судів” |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Лідерство. Управлінська риторика та ораторська майстерність лідера. Розвиток професійних та моральних якостей керівника-лідера. Персональна ефективність. Прийняття ефективних рішень. Алгоритм продуктивного мислення. Методи ефективної взаємодії і правильної розстановки пріоритетів у роботі. Ключові прийоми спілкування у критичних ситуаціях. Ірина ЯКОВЕЦЬ – керівник Центру правового забезпечення науки і технологій Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності НАПрН України, доктор юридичних наук, старший науковий співробітник |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Огляд законодавчих змін щодо військового обліку. Звільнення /призов військовозобов’язаних працівників: практичні приклади формування списків і відомості. Списки персонального військового обліку та зміна облікових даних. Дії роботодавця щодо отримання повістки від ТЦК та СП про виклик працівника та відповідне документальне забезпечення. Документальне оформлення працівника, який був призваний на військову службу або повернувся з військової служби. Галина ЗУБАР – головний редактор видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН та сервісу ІНТЕРБУХ, керівник експертної групи Центру бухгалтерської аналітики компанії ЛІГА:ЗАКОН, сертифікований аудитор, ІАВ, член Громадської ради при Державній казначейській службі України |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Алгоритм дій керівника апарату суду у разі неможливості здійснення правосуддя в умовах воєнного стану. Порядок зміни територіальної підсудності суду. Дії голови суду та керівника апарату на випадок захоплення населеного пункту та/або суду чи безпосередньої загрози його захоплення. Порядок взаємодії між органами судової влади. Ольга ДУРАЧ – суддя, голова Великоновосілківського районного суду Донецької області |
|
18 квітня 2024 року – четвер |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організаційно-правові засади діяльності архівів судів. Проведення перевірок архіву суду. Строки та порядок передання судових справ на архівне зберігання до державних архівних установ, архівних відділів міських рад або інших архівних установ. Світлана ГУЛЯНСЬКА – директор ТОВ "Гранд Архів" |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Основи бюджетного процесу в судах, органах і установах системи правосуддя. Дотримання бюджетного законодавства розпорядниками нижчого рівня. Наталія ЧУМАК – заступник начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України у місті Києві |
|
12.20 – 12.30 |
Перерва |
|
12.30 – 13.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Сучасні методи діагностики та подолання професійного вигорання державних службовців. Заходи нематеріальної мотивації персоналу. Ольга ПАСІЧНИК – керівник апарату Одеського окружного адміністративного суду |
|
13.50 – 14.00 |
Підбиття підсумків. Опитування (анкетування) учасників. |