Національна школа суддів України

16 – 19 вересня 2024 р. ПРОГРАМА підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів

ЗАТВЕРДЖУЮ  

Проректор

Наталія ШУКЛІНА

“13”серпня 2024 року

 

 

ПРОГРАМА 

підготовки та підвищення рівня кваліфікації

за стандартизованою програмою секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів

тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)

у застосунку “Zооm” 

16 – 19 вересня 2024 року


16 вересня 2024 року – понеділок

09:00 – 09:30

Онлайн – реєстрація. Відкриття.

Лілія ГУЦАЛ директор  Харківського регіонального відділення

Яна ШЕВЦОВА – заступник директора  Харківського регіонального відділення, кандидат юридичних наук

09:30 – 10:50

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Основні положення Закону України “Про адміністративну процедуру” та його вплив на здійснення адміністративного судочинства.

Ірина ВЕРБА – суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду у відставці

10:50 – 11:00

Перерва

11:00 – 12:20

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади.

Дмитро КРІВЦОВ – суддя Московського районного суду м. Харкова

12:20 – 13:20

Перерва

13:20 – 14:40

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Розуміння принципів адміністративного судочинства в світлі його завдання та практики ЄСПЛ.

Тетяна ШИНКАР – суддя Восьмого апеляційного адміністративного суду, доктор юридичних наук

14:40 – 14:50

Перерва

14:50 – 16:10

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Створення технічного запису судового засідання і ведення протоколу (журналу) судового засідання засобами підсистеми відеоконференцзв’язку. Картка збереження технічного запису та протоколу (журналу) судового засідання. Збереження записів судового засідання у централізованому файловому сховищі.

Тетяна СНІГУР – начальник навчального відділу Департаменту розробки програмного забезпечення Державного підприємства “Інформаційні судові системи”

17 вересня 2024 року – вівторок

09:30 – 10:50

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Судові рішення. Вручення судового рішення. Набрання чинності процесуальних документів. Вимоги до посвідчення копій судових документів та судових рішень. Порядок посвідчення копій судових документів.

Олена РОЗУМНЯК – заступник керівника апарату  Хмельницького окружного адміністративного суду

10:50 – 11:00

Перерва

11:00 – 12:20

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Медіація як спосіб попередження і зменшення надмірного робочого навантаження в судах. Процедура медіації у світовій практиці.

Василь ІЛЬКОВсуддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду, доктор юридичних наук, професор, LL.M з медіації

Андрій РИЩЕНКО – суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду, LL.M з медіації, президент Української асоціації суддів з медіації

Віктор ТИМОЩУК – заступник голови правління Центру політико-правових реформ, кандидат юридичних наук, старший науковий співробітник Інституту держави і права імені В.М. Корецького НАН України.

12:20 – 13:20

Перерва

13:20 – 14:40

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Застосування заходів процесуального примусу в судовому процесі.

Олеся ДОЛЯ – головний спеціаліст відділу правового забезпечення Вищого антикорупційного суду

14:40 – 14:50

Перерва

14:50 – 16:10

Презентація PowerPoint лекції, обговорення.

Правила ведення діловодства в судах. Дотримання вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України.

Марина ЖАВОРОНКОВА – начальник відділу забезпечення судового процесу Одеського окружного адміністративного суду

18 вересня 2024 року – середа

09:30 – 10:50

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Правове регулювання конфлікту інтересів у сфері правосуддя. Законодавчі обмеження для суб’єктів, на яких поширюється дія Закону України “Про запобігання корупції”.

Вячеслав КАНЕВСЬКИЙ – суддя, голова Нововоронцовського районного суду Херсонської області

10:50 – 11:00

Перерва

11:00 – 12:20

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Інструментарії доступу до професійного розвитку державного службовця у воєнний час: кредити чи знання.

Яна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду

12:20 – 13:20

Перерва

13:20 – 14:40

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Представництво інтересів у судах.

Артем БРІНЦОВ – начальник відділу правового забезпечення апарату Вищого антикорупційного суду, кандидат юридичних наук

14:40 – 14:50

Перерва

14:50 – 16:10

Презентація PowerPoint лекції, обговорення.

Реєстрація судового збору у КП “ДСС”: проблемні питання та шляхи їх вирішення. Робота з фільтром користувачів, практичні навички створення складних фільтрів.

Тетяна СНІГУР – начальник навчального відділу Департаменту розробки програмного забезпечення Державного підприємства “Інформаційні судові системи”


19 вересня  2024 року – четвер


09:30 – 10:10

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Обмін електронними документами між судом і учасниками судового процесу за допомогою підсистеми “Електронний суд”. Надсилання повідомлень, судових повісток та інших процесуальних документів учасникам судового процесу.

Вадим КОВАЛЬ начальник відділу електронної взаємодії та обміну даними департаменту централізованого адміністрування мереж та системного супроводу Державного підприємства "Інформаційні судові системи"

10:50 – 11:00

Перерва

11:00 – 12:20

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Процесуальні засади діяльності секретарів судового засідання. Методика роботи секретаря судового засідання з матеріалами судових справ. Посадова інструкція секретаря судового засідання.

Олена РОЗУМНЯК – заступник керівника апарату  Хмельницького окружного адміністративного суду

12:20 – 12:30

Перерва

12:30 – 13:50

Презентація PowerPoint лекції, обговорення

Новели регулювання медійної сфери у відповідності із Законом України “Про медіа”.

Євген ВОРОБЙОВ – медіаюрист, адвокат, експерт у сфері медіа ГО “Платформа прав людини”

13:50 – 14:00

Підбиття підсумків. Опитування (анкетування) учасників.