20-23 жовтня 2025 р. ПРОГРАМА підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, головних і провідних спеціалістів, консультантів місцевих та апеляційних судів
ЗАТВЕРДЖУЮ
Проректор
Наталія ШУКЛІНА
“09” жовтня 2025 року
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації
за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, головних і провідних спеціалістів, консультантів місцевих та апеляційних судів
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
20-23 жовтня 2025 року
20 жовтня 2025 року – понеділок |
||
09.00 – 09.30 |
Реєстрація учасників. Відкриття підготовки Яна ШЕВЦОВА – заступник директора Харківського регіонального відділення, кандидат юридичних наук |
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Попередження та протидія мобінгу (травлі). Мобінг на робочому місці: поняття, зміст та відповідальність за прояви мобінгу. Олена КОНОВАЛОВА – заступник директора департаменту з питань праці - начальник відділу нагляду за додержанням законодавства про працю Державної служби України з питань праці |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Застосування практики Європейського суду з прав людини в національному судочинстві. Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод. Оксана ЯРЕШКО – суддя Господарського суду Запорізької області, кандидат юридичних наук |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Етика працівників апаратів судів: міжнародні стандарти та національне регулювання. Яна УСЕНКО – начальник відділу організаційно-кадрового забезпечення діяльності Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації (ДСТУ 4163:2020). Ганна МАЙНА – суддя Самарівського міськрайонного суду Дніпропетровської області, доктор філософії у галузі “Право” |
|
21 жовтня 2025 року – вівторок |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості застосування у судовій системі законів України “Про звернення громадян” та “Про доступ до публічної інформації”. Трискладовий тест. Олександр ЮРЧЕНКО – заступник начальника відділу прав на доступ до інформації Департаменту моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Безпека в інформаційному просторі: як відрізнити правдиву інформацію від неправдивої, фільтрування неправдивої інформації, користування офіційними джерелами інформації, протидія фейкам. Тамара ЗАКРЕВСЬКА – заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Національної школи суддів України, кандидат юридичних наук |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Дисциплінарна відповідальність державного службовця. Порядок накладення та зняття стягнень. Валентина МАЛІНОВСЬКА – суддя Шевченківського районного суду міста Києва |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Особливості діловодства в суді під час воєнного стану, строки виконання, особливості вручення документів під час воєнного стану. Ольга ЛЕЩЕНКО – помічник судді Приморського районного суду міста Одеси, кандидат юридичних наук |
|
22 жовтня 2025 року – середа |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Судові виклики та повідомлення. Оцінка належності повідомлення особи про дату та час розгляду справи. Софія ДАНИЛІВ – суддя Заводського районного суду міста Камʼянського, кандидат юридичних наук |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Проходження публічної (державної) служби в умовах воєнного стану. Аналіз змін до трудового законодавства України. Основні положення Закону України “Про державну службу”. Тетяна СУПРУНЕНКО – заступник начальника відділу управління персоналом Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади. Дмитро КРІВЦОВ – суддя Салтівського районного суду міста Харкова |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Організація діяльності канцелярії з виконання покладених на неї завдань і функцій. • Складання номенклатури справ суду. • Облік, використання і зберігання печаток і штампів. • Положення Інструкції з діловодства щодо виконання всіх категорій справ. Порядок приймання судових справ, матеріалів та документації. • Основні вимоги щодо опрацювання (розгляду) непроцесуальних документів, які не стосуються розгляду судових справ. Світлана КАРПЕНКО – заступник керівника апарату Вінницького апеляційного суду |
|
23 жовтня 2025 року – четвер |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Закон України “Про виконавче провадження”. Особливості виконання судових рішень та судових наказів. Ольга ГІДА – суддя Довгинцівського районного суду Кривого Рогу Дніпропетровської області |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості взаємодії з АТ “Укрпошта”. Робота з поштовими реєстрами в КП “Д-3”. Реєстрація вихідної кореспонденції. Формування поштових реєстрів (поетапне формування поштового реєстру, додавання записів у реєстр, формування ф. 103, 119). Ольга ТОПЧІЙ – головний спеціаліст навчального відділу Департаменту розробки програмного забезпечення ДП “Інформаційні судові системи” |
|
12.20 – 12.30 |
Перерва |
|
12.30 – 13.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Вступ до права ЄС: адаптація законодавства України та судової практики в перехідний період. Застосування права ЄС та практики Суду справедливості Європейського Союзу судами України. Олеся РАДИШЕВСЬКА – суддя Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду, доктор юридичних наук, професор |
|
13.50 – 14.00 |
Підбиття підсумків. Опитування (анкетування) учасників. |