20–23 травня 2024 р. м. Дніпро, м. Одеса. Програма підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, головних і провідних спеціалістів, консультантів місцевих та апеляційних судів
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор Національної школи суддів України Наталія ШУКЛІНА “30” квітня 2024 р. |
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, головних і провідних спеціалістів, консультантів
місцевих та апеляційних судів
20–23 травня 2024 року
у програмі “Zoom”
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
20 травня 2024 року – понеділок
09:00-10:00 |
Реєстрація слухачів і слухачок |
|
|
10:00-10:15 |
Відкриття. Вступне слово Алла БАШТАННИК – заступник директора Дніпровського регіонального відділення Національної школи суддів України, кандидат наук з державного управління; Тетяна ЗОЛОТНІКОВА – заступник директора Одеського регіонального відділення Національної школи суддів України |
|
|
10:15-11:35 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Основи кібербезпеки. Практичні поради для працівників апаратів судів Ігор ЧОРНИЙ – суддя Жовтневого районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області |
|
|
11:35-11:45 |
Перерва |
|
|
11:45-13:05 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Вплив стресу та розвиток життєстійкості особистості Андрій МАСЛЮК – заступник начальника відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Національної школи суддів України, доктор психологічних наук, доцент |
|
|
13:05-13:40 |
Перерва |
|
|
13:40-15:00 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Гендерні аспекти в роботі суду Ганна КАДНИКОВА – суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду, кандидат юридичних наук |
|
|
15:00-15:10 |
Перерва |
|
|
15:10-16:30 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Клієнтоорієнтований підхід на державній службі. Успішний світовий досвід імплементації клієнтоорієнтованого підходу. Клієнтоорієнтований суд як запорука покращення ефективності здійснення правосуддя, підвищення рівня доступності, безпеки, авторитету судової влади України Олена МІЛІЄНКО – директор відділу “Вінницький навчальний центр” Національної школи суддів, доктор юридичних наук |
21 травня 2024 року – вівторок
09:30-10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Огляд інновацій у судочинстві, новел кодексів та змін законодавства Ольга ГІДА – суддя Довгинцівського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області |
|
|
10:50-11:00 |
Перерва |
|
|
11:00-12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення, огляд відеороликів Ефективне управління часом (тайм-менеджмент). Управління часом в умовах дистанційної роботи. Планування та досягнення мети. Методики оптимізації робочого часу, побудова стратегії кар’єрного зростання та саморозвитку. Юлія ФЕЩЕНКО – суддя Господарського суду Дніпропетровської області |
|
|
12:20-13:00 |
Перерва |
|
|
13:00-14:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Порядок, умови та особливості проходження щорічного оцінювання результатів службової діяльності державного службовцяЯна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
|
14:20-14:30 |
Перерва |
|
|
14:30-15:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Запровадження сервісів для вразливих груп населення. Особливості комунікації з учасниками бойових дій; особами, які отримали поранення або психологічні травми внаслідок бойових дій Ольга ПАСІЧНИК – керівник апарату Одеського окружного адміністративного суду |
22 травня 2024 року – середа
09:30-10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Створення електронних документів. Дотримання вимог Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовка до передавання на архівне зберігання Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки в Тернопільській області ДП “Інформаційні судові системи” |
|
|
10:50-11:00 |
Перерва |
|
|
11:00-12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення, огляд відеороликів Особливості взаємодії з АТ “Укрпошта”. Робота з поштовими реєстрами в КП “Д-3”, “ДСС”. Реєстрація вихідної кореспонденції. Формування поштових реєстрів в КП. Практичне використання кваліфікованих електронних довірчих послуг Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки в Тернопільській області ДП “Інформаційні судові системи” |
|
|
12:20-13:00 |
Перерва |
|
|
13:00-14:20 |
Презентація PowerPoint лекції, перегляд відеороликів, обговорення Робота суду в умовах надзвичайних ситуацій та воєнного стану. Забезпечення належних умов безпеки та організації роботи суду в умовах надзвичайних ситуацій. Рекомендації Ради суддів України щодо роботи судів в умовах воєнного стану. Порядок дій працівників апарату суду у надзвичайних ситуаціях Олена ПАНЧЕНКО – суддя Авдіївського міського суду Донецької області, доктор філософії в галузі знань “Право” |
|
|
14:20-14:30 |
Перерва |
|
|
14:30-15:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Порядок здійснення діловодства щодо документів, що містять службову інформація з грифом “Для службового користування”, “Таємно”, “Цілком таємно”, Літер “М”, Літер “К”, Літер “СІ”. Види інформації та порядок роботи з ними. Дотримання вимог Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію. Перелік документів, що містять службову інформацію Олена РОЗУМНЯК – заступник керівника Хмельницького окружного адміністративного суду |
23 травня 2024 року – четвер
09:30-10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади. Здійснення заходів щодо запобігання корупції в суді. Правове регулювання конфлікту інтересів у сфері правосуддя. Е-декларування в умовах воєнного стану. Фінансовий контроль. Відповідальність за порушення антикорупційного законодавства Ганна БЛІНОВА – професор кафедри цивільного, господарського та екологічного права Національного технічного університету “Дніпровська політехніка”, доктор юридичних наук, професор |
|
|
10:50-11:00 |
Перерва |
|
|
11:00-12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Проходження державної служби в умовах воєнного стану. Аналіз змін до трудового законодавства України. Практичні аспекти розмежування чинного трудового законодавства та спеціального законодавства України з питань врегулювання трудових правовідносин, що виникають між судовою установою та її працівником. Основні положення Закону України “Про державну службу”. Порядок прийому та звільнення. Вимоги, що пред’являються до осіб, призначених на посади державної служби в апараті суду. Умови проходження служби в судах. Умови оплати праці, матеріального, соціального та іншого забезпечення Валентина МАЛІНОВСЬКА – суддя Шевченківського районного суду міста Києва |
|
|
12:20-13:00 |
Перерва |
|
|
13:00-14:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Етика працівників апаратів судів: міжнародні стандарти та національне регулюванняЯна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
|
|
14:20-14:50 |
Підбиття підсумків. Анкетування Алла БАШТАННИК – заступник директора Дніпровського регіонального відділення Національної школи суддів України, кандидат наук з державного управління; Тетяна ЗОЛОТНІКОВА – заступник директора Одеського регіонального відділення Національної школи суддів України |