22-25 травня 2023 р. ПРОГРАМА підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою начальників і заступників начальників структурних підрозділів апаратів місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
ЗАТВЕРДЖУЮ
Проректор
Наталія ШУКЛІНА
“10” травня 2023 року
ПРОГРАМА
онлайн–підготовки та підвищення рівня кваліфікації
за стандартизованою програмою начальників і заступників начальників структурних підрозділів апаратів місцевих, апеляційних судів,
Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
22-25 травня 2023 року
22 травня 2023 року – понеділок |
|||
09:00–09:30 |
Онлайн – реєстрація. Відкриття Лілія ГУЦАЛ – директор Харківського регіонального відділення |
||
09:30–10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Клієнтоорієнтований підхід на державній службі. Успішний світовий досвід імплементації клієнтоорієнтованого підходу. Клієнтоорієнтований суд як запорука покращення ефективності здійснення правосуддя, підвищення рівня доступності, безпеки, авторитету судової влади України Наталія КОРОЛЬ – керівник апарату Вінницького апеляційного суду |
||
10:50–11:00 |
Перерва |
||
11:00–11:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Питання використання та передачі нерухомого та рухомого майна, що перебуває у сфері управління Державної судової адміністрації України: особливості під час дії воєнного стану Ірина ГАЛІВЕЦЬ – заступник начальника управління розпорядження державним майном - начальник відділу з питань управління державним нерухомим майном Державної судової адміністрації України |
||
11:40–12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація та здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 Тетяна ШПИЛЬОВА – завідувач сектору публічних закупівель Державної судової адміністрації України |
||
12:20–13:20 |
Перерва |
||
13:20–14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Психологічна адаптація працівників суду в умовах війни Андрій МАСЛЮК – заступник начальника відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Національної школи суддів України, доктор психологічних наук, доцент |
||
14:40–14:50 |
Перерва |
||
14:50–16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості роботи системи електронного декларування. Декларування в умовах воєнного стану. Практичні аспекти заповнення декларацій. Фінансовий контроль (подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування). Застосування окремих положень Закону України “Про запобігання корупції” стосовно заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану Дмитро КРІВЦОВ – суддя Московського районного суду міста Харкова |
||
23 травня 2023 року – вівторок |
|||
09:30–10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Техніки безконфліктного спілкування та керування конфліктом. Нормативне забезпечення керування конфліктом на державній службі. Методичні рекомендації щодо роботи з конфліктами в державних органах, затверджені Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 20 червня 2022 р. № 46-22 Олена ТИМЧЕНКО – сертифікований медіатор ГО "Буковинський центр медіації" та Мережі посередників Геоінформаційної системи моніторингу, аналізу, оцінки та вирішення конфліктів (до листопада 2022 року начальник відділу аналізу судової статистики Верховного Суду) |
||
10:50–11:00 |
Перерва |
||
11:00–12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Дії працівника суду під час пошкодження учасниками судового розгляду судових справ, майна суду, способи для усунення наслідків завданих збитків, дії для забезпечення відновлення матеріальних та оборотних цінностей Ольга ЛЕЩЕНКО – помічник судді Приморського районного суду міста Одеси, кандидат юридичних наук |
||
12:20–13:20 |
Перерва |
||
13:20–14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Захист персональних даних: сучасний стан та перспективи вдосконалення. Закон України “Про захист персональних даних”. Актуальні питання захисту персональних даних під час воєнного стану Юлія ДЕРКАЧЕНКО – представник з інформаційних прав Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, кандидат юридичних наук Олександр МАРЧЕНКО – начальник відділу розгляду звернень та взаємодії з суб’єктами обробки персональних даних Департаменту моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини |
||
14:40–14:50 |
Перерва |
||
14:50–16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація ефективного контролю за станом ведення діловодства у суді: складання, проходження, виконання та зберігання документів у відділі. Суб’єкти контролю та методи. Дотримання вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України. Дотримання вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. Перевірка стану діловодства в підрозділах апарату суду Наталія ГУМЕНЮК – заступник керівника апарату Хмельницького апеляційного суду |
||
24 травня 2023 року – середа |
|||
09:30–10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація роботи працівників відділу в умовах воєнного стану та надзвичайних ситуацій. Забезпечення умов роботи в приміщенні суду. Розроблення плану реагування на надзвичайні ситуації в умовах воєнного стану. Порядок здійснення евакуаційних заходів та передачі справ Світлана КАРПЕНКО – заступник керівника апарату Вінницького апеляційного суду |
||
10:50–11:00 |
Перерва |
||
11:00–12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Створення електронних документів. Дотримання вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” та вимог Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання Тетяна ПОТАПЧУК – начальник відділу інформаційно-аналітичної роботи Волинського апеляційного суду |
||
12:20–13:20 |
Перерва |
||
13:20–14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Комунікація як засіб підвищення довіри до системи правосуддя. Внутрішня та зовнішня комунікація. Зв’язки судів з громадськістю Олена БЕЗБОРОДОВА – керівник апарату Ленінського районного суду міста Харкова |
||
14:40–14:50 |
Перерва |
||
14:50–16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Основи побудови ефективної команди (тімбілдінг). Командна робота та взаємодія працівників суду. Запобігання та вирішення конфліктів Тетяна ШТИХ – суддя Дзержинського районного суду міста Харкова, кандидат юридичних наук |
||
25 травня 2023 року – четвер |
|||
09:30–10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Розвиток персоналу: потреби у навчанні та планування навчання у судах. Складання індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності та професійне навчання державних службовців. Порядок визнання документів та результатів навчання за програмами підвищення кваліфікації. Нарахування кредитів ЄКТС Яна УСЕНКО - начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду |
||
10:50–11:00 |
Перерва |
||
11:00–12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Концепція побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи. Модернізація існуючих підсистем (модулів) ЄСІТС. Сучасний стан та перспективи розвитку Електронного суду Андрій СЛЮСАРЕНКО – в. о. директора Державного підприєм-ства “Центр судових сервісів” |
||
12:20–12:30 |
Перерва |
||
12:30–13:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Лідерство. Управління персоналом в умовах надзвичайних ситуацій та воєнного часу. Способи аргументації та підвищення мотивації працівників апарату суду Ольга ПАСІЧНИК – керівник апарату Одеського окружного адміністративного суду |
||
13:50–14:00 |
Підбиття підсумків онлайн-підготовки. Опитування (анкетування) учасників |