27 жовтня 2025 р. ПРОГРАМА підготовки та підвищення рівня кваліфікації працівників апаратів судів, відповідальних за інформаційно-технічне забезпечення
ЗАТВЕРДЖУЮ
В. о. ректора
Національної школи суддів України
Наталія ШУКЛІНА
24 жовтня 2025 року
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації працівників апаратів судів, відповідальних за інформаційно-технічне забезпечення
27–30 жовтня 2025 року
у застосунку “Zoom”
тривалість 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
27 жовтня 2025 року – понеділок
| 
 09:30–09:45  | 
 Реєстрація учасників  | 
| 
 09:45–10:00  | 
 Відкриття. Вітальне слово. Ознайомлення з навчальною програмою Зеновій ХОЛОДНЮК – керівник апарату Національної школи суддів України; Тетяна ФРАНЮК – в. о. директора Навчального центру підготовки працівників апаратів судів Національної школи суддів України 
  | 
| 
 10:00–11:20 
  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Впровадження штучного інтелекту в судовій владі: ризики та перспективи Віра НАЗАРОВА – науковий консультант судді Конституційного Суду України 
  | 
| 
 11:20–11:30  | 
 Перерва  | 
| 
 11:30-12:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення “Почну з понеділка” або як впоратися з синдромом відкладання Андрій МАСЛЮК – заступник начальника відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Національної школи суддів України, доктор психологічних наук, доцент 
  | 
| 
 12:50-13:30  | 
 Перерва  | 
| 
 13:30-14:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Криптографічний захист інформації в комп’ютерних системах Віталій НОСОВ – професор кафедри протидії кіберзлочинності Навчально-наукового інституту № 4 Харківського національного університету внутрішніх справ, кандидат технічних наук, доцент  | 
| 
 14:50–15:00  | 
 Перерва  | 
| 
 15:00–16:20  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Основи захисту персональних даних за європейськими стандартами Валентина КУМЕДА – заступник начальника (завідувача) Навчальної лабораторії з вивчення права Європейського Союзу Національної школи суддів України  | 
| 
 | 
 
 28 жовтня 2025 року – вівторок  | 
| 
 | 
 
  | 
| 
 10:00–11:20  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Робота з серверами: встановлення, налаштування та адміністрування. Модернізація програмного забезпечення серверного обладнання в судах. Робота з серверним обладнанням, резервування даних та їх захист. Організація структури Active Directory. Установка та адміністрування Ubuntu Server Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки онлайн-сервісів Департаменту централізованого адміністрування мереж та системного супроводу ДП “Інформаційні судові системи” у Тернопільській області 
  | 
| 
 11:20 –11:30  | 
 Перерва  | 
| 
 11:30 –12:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Етика працівників апаратів судів: міжнародні стандарти та національне регулювання. Правила поведінки працівника суду, затверджені рішенням Ради суддів України № 72 від 24.12.2020. Дрескод. Етика спілкування працівників суду. Етика спілкування в соціальних мережах Яна УСЕНКО – начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду  | 
| 
 12:50 –13:30  | 
 Перерва  | 
| 
 13:30–14:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Проходження державної служби в умовах воєнного стану Валентина МАЛІНОВСЬКА – суддя Шевченківського районного суду міста Києва 
  | 
| 
 14:50– 15:00  | 
 Перерва  | 
| 
 15:00–16:20  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Основи управління інформаційною безпекою. Системи управління інформаційною безпекою (СУІБ). Політики інформаційної безпеки. План реагування на інцинденти Олександр МАКАРЕВИЧ – директор департаменту банківської безпеки “СЕБ КОРПОРАТИВНИЙ БАНК”  | 
| 
 | 
 
 29 жовтня 2025 року – середа 
  | 
| 
 10:00-11:20  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Початкове встановлення та перенесення КП “Д-3” на новий сервер. Створення шаблонів у діловодстві на прикладі КП “Д-3”. Єдиний підхід до адміністрування локальної комп’ютерної мережі Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки онлайн-сервісів Департаменту централізованого адміністрування мереж та системного супроводу ДП “Інформаційні судові системи” у Тернопільській області 
  | 
| 
 11:20-11:30  | 
 Перерва  | 
| 
 11:30-12:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Гендерні аспекти в роботі суду Катерина ГРИГОРЕНКО – в. о. начальника відділу забезпечення діяльності, інформаційно-аналітичної роботи та міжнародного співробітництва центрального органу управління Служби судової охорони, капітан Служби служби судової охорони 
  | 
| 
 12:50-13:30  | 
 Перерва  | 
| 
 13:30-14:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Використання відкритих джерел (OSINT): методи, інструменти, практичні виклики Д-р Альона ШЕСТОПАЛОВА – старша дослідниця, проєкт “Очі на Росію” Центру інформаційної стійкості  | 
| 
 14:50-15:00  | 
 Перерва  | 
| 
 15:00-16:20  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Створення технічного запису судового засідання і ведення протоколу (журналу) судового засідання засобами підсистеми відеоконференцзв’язку. Інструкція щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання: практичне налаштування Тетяна СНІГУР – начальник навчального відділу Державного підприємства “Інформаційні судові системи”  | 
| 
 | 
 
 30 жовтня 2025 року – четвер  | 
| 
 10:00-11:20  | 
 Презентація у тестовій програмі, обговорення Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади Інна БІЛОУС – суддя Вищого антикорупційного суду 
  | 
| 
 11:20-11:30  | 
 Перерва  | 
| 
 11:30-12:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Обміни ЦБД, реєстри та “Електронний суд” Петро ДРАГЛЮК – директор департаменту підтримки користувачів Державного підприємства “Інформаційні судові системи”; Семен СВИРИДОВ – начальник відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів Державного підприємства “Інформаційні судові системи” 
  | 
| 
 12:50-13:30  | 
 Перерва  | 
| 
 13:30-14:50  | 
 Презентація Power Point лекції, обговорення Ризик-менеджмент інформаційної безпеки. Огляд підходів для аналізу ризиків. Приклад практичного застосування методології аналізу ризиків інформаційної безпеки Олександр МАКАРЕВИЧ – директор департаменту банківської безпеки “СЕБ КОРПОРАТИВНИЙ БАНК”  | 
| 
 14:50-15:00  | 
 
 Анкетування. Закриття підготовки Тетяна ФРАНЮК – в. о. директора Навчального центру підготовки працівників апаратів судів Національної школи суддів України  | 
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Судова влада України
Вища рада правосуддя