31 березня – 03 квітня 2025 р. ПРОГРАМА підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, головних і провідних спеціалістів, консультантів місцевих та апеляційних судів
ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. ректора
Наталія ШУКЛІНА
“12” березня 2025 року
ПРОГРАМА
підготовки та підвищення рівня кваліфікації
за стандартизованою програмою старших секретарів, секретарів, головних і провідних спеціалістів, консультантів місцевих та апеляційних судів
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
31 березня – 03 квітня 2025 року
31 березня 2025 року – понеділок |
||
09.00 – 09.30 |
Реєстрація учасників. Відкриття підготовки. Яна ШЕВЦОВА – заступник директора Харківського регіонального відділення, кандидат юридичних наук |
|
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади. Протидія корупції в умовах змін законодавства України. Здійснення заходів щодо запобігання корупції в суді. Дмитро КРІВЦОВ – суддя Московського районного суду міста Харкова |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення . Уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції. Забезпечення умов для повідомлення інформації про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень. Порядок розгляду таких повідомлень. Права та гарантії захисту викривачів. Ольга ГІДА – суддя Довгинцівського районного суду Кривого Рогу Дніпропетровської області |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Порядок приймання, зберігання та знищення речових доказів у справі. Тетяна АІЛІНЧІЙ – заступник директора Львівського регіонального відділення Національної школи суддів України |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації (ДСТУ 4163:2020) Ганна МАЙНА – суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області, доктор філософії у галузі “Право” |
|
01 квітня 2025 року – вівторок |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Підвищення рівня загальної комп’ютерної грамотності: робота з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Робота з Інтернет-браузерами, робота з програмами для перегляду PDF-файлів, тощо. Ганна СОЛОДОВНИК – доцент кафедри кібербезпеки та інформаційних технологій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кандидат технічних наук, доцент |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Порядок прийняття та розгляду звернень громадян, здійснення контролю за їх розглядом. Наталія ШОРОБУРА – начальник відділу права на звернення громадян Департаменту моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Організація діяльності канцелярії з виконання покладених на неї завдань і функцій.
Світлана КАРПЕНКО – заступник керівника апарату Вінницького апеляційного суду |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Проходження публічної (державної) служби в умовах воєнного стану. Аналіз змін до трудового законодавства України. Основні положення Закону України “Про державну службу”. Тетяна СУПРУНЕНКО – заступник начальника відділу управління персоналом Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці |
|
02 квітня 2025 року – середа |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Дотримання вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України. Передача справ на архівне зберігання. Дотримання вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. Світлана ГРЕБЕНЮК – начальник відділу документального забезпечення та контролю Господарського суду Сумської області |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості та нормативно-правове регулювання роботи з документами, запитами на отримання інформації, зверненнями громадян, що стосуються надання інформації, передбаченої Законом України “Про захист персональних даних”. Олександр МАРЧЕНКО – начальник відділу розгляду звернень та взаємодії з суб’єктами обробки персональних даних Департаменту моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. |
|
12.20 – 13.20 |
Перерва |
|
13.20 – 14.40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Приймання та реєстрація документів з грифом “Для службового користування”. Порядок приймання та реєстрації документів з грифом “ДСК”, що містять відмітки “Літер «М”, “Літер “К”, “СІ”. Олена РОЗУМНЯК – заступник керівника апарату Хмельницького окружного адміністративного суду |
|
14.40 – 14.50 |
Перерва |
|
14.50 – 16.10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення. Етика працівників апаратів судів: міжнародні стандарти та національне регулювання. Етичні основи судової діяльності та професійна етика працівників апарату суду. Крістіна СЛОБОДОНЮК – керівник апарату Господарського суду Вінницької області |
|
03 квітня 2025 року – четвер |
||
09.30 – 10.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Судові виклики та повідомлення. Оцінка належності повідомлення особи про дату та час розгляду справи. Софія ДАНИЛІВ – суддя Заводського районного суду міста Дніпродзержинська Дніпропетровської області, кандидат юридичних наук |
|
10.50 – 11.00 |
Перерва |
|
11.00 – 12.20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Доступ до правосуддя під час воєнного стану. Забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб. Юлія БОБРОВА – суддя Біловодського районного суду Луганської області, доктор юридичних наук, доцент |
|
12.20 – 12.30 |
Перерва |
|
12.30 – 13.50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Безпека в інформаційному просторі: як відрізнити правдиву інформацію від неправдивої, фільтрування неправдивої інформації, користування офіційними джерелами інформації, протидія фейкам. Тамара ЗАКРЕВСЬКА – заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Національної школи суддів України, кандидат юридичних наук |
|
13.50 – 14.00 |
Підбиття підсумків. Опитування (анкетування) учасників. |