Методологічний тренінг для суддів-викладачів
15–16 червня 2017 року в місті Харкові Національна школа суддів України за підтримки українсько-канадського проекту “Освіта суддів – для економічного розвитку” проводить методологічний тренінг для суддів-викладачів на тему: “Методика підготовки та викладання тренінгів у Національній школі суддів України”.
Вітальними словами тренінг відкрили директор Харківського регіонального відділення Валентина Коржик, начальник відділу підготовки викладачів (тренерів) – радник Ольга Шаповалова та координатор українсько-канадського проекту “Освіта суддів – для економічного розвитку” Олександра Баранюк.
Ольга Шаповалов, яка є директором розробленого курсу, підкреслила важливість проведення таких тренінгів з огляду на необхідність підготовки висококваліфікованих викладачів (тренерів), які в подальшому будуть залучатись до проведення спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді та підготовки суддів.
Валентина Коржик зауважила, що такий захід проводиться
в місті Харкові вдруге. Він не втрачає своєї актуальності та є вагомим внеском у процес вдосконалення викладацької майстерності суддів-викладачів.
Проводять тренінг заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Галина Юровська, викладач-координатор цього ж відділу Тамара Закревська, суддя Черкаського окружного адміністративного суду Лариса Трофімова, практикуючий психолог, викладач Національної школи суддів України Анастасія Горецька та суддя Апеляційного суду Харківської області Лариса Швецова.
Під час занять учасники тренінгу оволодіють механізмами визначення навчальних цілей, знайдуть для себе найбільш прийнятні інтерактивні методи (форми) навчання дорослої аудиторії та навчаться їх застосовувати під час проведення тренінгів для суддів.
Окрім цього, учасники опанують різноманітні техніки роботи з аудиторією, на практичних прикладах ознайомляться з найбільш поширеними типовими помилками, які можуть виникати в роботі викладача, та шляхами їх запобігання.
Варто відзначити, що очікування, висловлені учасниками, співпали з тими формами і методами викладання, навчанню яких було приділено увагу під час тренінгу.