Удосконалення навичок розроблення тестових і практичних завдань для проведення конкурсів ВККСУ на посади суддів
12 січня 2024 року Національна школа суддів України у співпраці з Програмою USAID “Справедливість для всіх” провела онлайн-тренінг “Удосконалення навичок розроблення тестових і практичних завдань для використання ВККСУ при проведенні конкурсів на посади суддів” задля забезпечення проведення Вищою кваліфікаційною комісією суддів України у 2024 році конкурсу на зайняття вакантних посад суддів апеляційних судів.
Метою тренінгу є поглиблення теоретичних знань у розробників/рецензентів щодо методології формування та рецензування тестових і практичних завдань, удосконалення вмінь та навичок розробки і рецензування тестових завдань, здійснення аналітичної роботи над помилками, допущеними при розробленні та рецензуванні тестів для конкурсу.
Тренінг відкрили вітальними промовами виконуюча обов’язки ректора Національної школи суддів України Наталія Шукліна та заступниця керівника Програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) “Справедливість для всіх” Наталія Петрова, які окреслили ключові завдання та виклики, що стоять перед НШСУ, Програмою USAID “Справедливість для всіх” та розробниками/рецензентами у процесі підготовки тестових завдань для забезпечення проведення іспиту на зайняття вакантних посад суддів апеляційних судів.
Модерувала роботу тренінгу начальниця відділу “Тестологічний центр” НШСУ Ніна Ігнатченко.
Для проведення методологічного тренінгу було залучено авторитетних та досвідчених експертів з тестування – заступника начальника відділу Банка тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти Леоніда Середу, а також працівників відділу “Тестологічний центр” Національної школи суддів України, які залучені до роботи з підготовки тестових завдань, Галину Прокопанич, Єлизавету Ковтюк, Катерину Слюсареву, Ніну Кучерук, Тетяну Богданевич та Тетяну Розваляєву.
Протягом тренінгу учасники мали змогу детально опрацювати з викладачами теми: “Загальні принципи і норми рецензування тестових завдань”, “Загальні вимоги до розроблення і оформлення практичних завдань”, “Практична робота з тестовими завданнями в таблиці Exсel”, “Аналітичний огляд результатів першого етапу розроблення, рецензування та літературного редагування тестових завдань”.
Крім того, учасникам тренінгу було надано можливість попрацювати з фасилітаторками над підвищенням своїх теоретичних та практичних знань в окремих групах (кімнатах) за чотирма напрямами: “Кримінальний блок”,“Адміністративний блок”,“Господарський блок”,“Цивільний блок”.
За підсумками навчання учасники тренінгу удосконалили свої знання та практичні навички щодо формування і рецензування тестових завдань під час роботи над помилками в малих групах (кімнатах) та роботи з тестовими завданнями в таблиці Exсel.