29 травня — 1 червня 2023 р. ПРОГРАМА онлайн–підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою секретарів, консультантів, головних та провідних спеціалістів адміністративних і господарських судів
ЗАТВЕРДЖУЮ
Ректор
Микола ОНІЩУК
“11” травня 2023 року
ПРОГРАМА
онлайн–підготовки та підвищення рівня кваліфікації
за стандартизованою програмою секретарів, консультантів, головних та провідних спеціалістів адміністративних і господарських судів
тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)
у застосунку “Zооm”
29 травня — 1 червня 2023 року
29 травня 2023 року – понеділок |
|
09:00–09:30 |
Онлайн – реєстрація. Відкриття Лілія ГУЦАЛ – директор Харківського регіонального відділення |
09:30–10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Проходження публічної (державної) служби в умовах воєнного стану. Основні положення Закону України “Про державну службу”. Порядок прийому та звільнення. Вимоги, що пред’являються до осіб, призначених на посади державної служби в апараті суду. Умови проходження служби в судах Олена БЕЗБОРОДОВА – керівник апарату Ленінського районного суду міста Харкова |
10:50–11:00 |
Перерва |
11:00–12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Діяльність органів та установ системи правосуддя. Вища рада правосуддя – колегіальний, незалежний, конституційний орган державної влади та суддівського врядування. Особливості формування та основні напрями роботи Вищої кваліфікаційної комісії суддів України. Державна судова адміністрація України та її територіальні управління. Органи суддівського самоврядування. Національна школа суддів України. Міжнародний досвід діяльності державних інституцій системи правосуддя В’ячеслав ГРЕБЕНЮК – суддя Лугинського районного суду Житомирської області |
12:20–13:20 |
Перерва |
13:20–14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості діловодства в суді під час воєнного стану, строки виконання, особливості вручення документів під час воєнного стану. Внутрішній електронний документообіг суду. Організація та ведення прийому громадян канцелярією суду. Порядок видачі копій судових рішень, інших документів та судових справ для ознайомлення учасникам судового процесу Жанна БОЙКО – заступник керівника апарату Східного апеляційного господарського суду |
14:40–14:50 |
Перерва |
14:50–16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості роботи системи електронного декларування. Декларування в умовах воєнного стану. Практичні аспекти заповнення декларацій. Фінансовий контроль (подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування). Застосування окремих положень Закону України “Про запобігання корупції” стосовно заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану Дмитро КРІВЦОВ – суддя Московського районного суду міста Харкова |
30 травня 2023 року – вівторок |
|
09:30–10:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Етикет службового листування Олена ХАВЛЮК – головний спеціаліст відділу “Вінницький навчальний центр” Національної школи суддів України |
10:50–11:00 |
Перерва |
11:00–12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Використання технічних засобів у роботі суду. Повне фіксування судового процесу технічними засобами: нормативно-правове регулювання, зміст та функції Ольга ЛЕЩЕНКО – помічник судді Приморського районного суду міста Одеси, кандидат юридичних наук |
12:20–13:20 |
Перерва |
13:20–14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Трудові правовідносини в умовах воєнного стану Валентина МАЛІНОВСЬКА – суддя Шевченківського районного суду міста Києва |
14:40–14:50 |
Перерва |
14:50–16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Види електронних підписів та електронних печаток. Файлові носії та їх розширення. Токен, як спеціальний апаратно-програмний пристрій, зберігання особистого ключа у захищеному хмарному сховищі. Закон України “Про електронні довірчі послуги” Микола ОЛІЙНИК – керівник регіональної служби підтримки в Тернопільській області Державного підприємства “Інформаційні судові системи” |
31 травня 2023 року – середа |
|
09:30–12:20 |
Семінар-практикум “Психологічні особливості ефективного спілкування в професійній діяльності працівників апарату суду” (за окремою програмою) |
12:20 – 13:20 |
Перерва |
13:20 – 14:40 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості застосування у судовій системі законів України “Про звернення громадян” та “Про доступ до публічної інформації”. Співвідношення між законодавством про доступ до публічної інформації та конституційними гарантіями захисту персональних даних, приватного життя особи, права на незалежний суд, тощо Олена РОЗУМНЯК – заступниця керівника апарату Хмельницького окружного адміністративного суду |
14:40 – 14:50 |
Перерва |
14:50 – 16:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Інновації у судочинстві, новели кодексів та змін до законодавства Ольга ГІДА – суддя Довгинцівського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області |
01 червня 2023 року – четвер |
|
09:30–10:10 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Складання номенклатури справ суду (затвердження, перезатвердження, індексні номери, доповнення до номенклатури). Правила закриття номенклатури справ у кінці року. Поняття “зведена номенклатура справ” і “номенклатура справ структурного підрозділу”. Погодження номенклатури справ з державними архівними установами Наталя ФЛОРА – начальник відділу організаційного забезпечення виконання рішень суду та архівної роботи Одеського окружного адміністративного суду |
10:50–11:00 |
Перерва |
11:00–12:20 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Захист персональних даних та комплекс системи захисту інформації Ігор ЧОРНИЙ – суддя Жовтневого районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області |
12:20–12:30 |
Перерва |
12:30–13:50 |
Презентація PowerPoint лекції, обговорення Особливості впровадження інформаційних технологій в умовах воєнного стану. Можливості використання сучасних засобів зв’язку для належної організації судового процесу. Застосування сервісів порталу Дія в роботі суду Олександр ПОЛЯКОВ – керівник апарату Господарського суду Харківської області |
13:50–14:00 |
Підбиття підсумків онлайн-підготовки. Опитування (анкетування) учасників |