Національна школа суддів України

Нові перспективи співпраці

29 січня 2016 року відбулася робоча зустріч ректора Національної школи суддів України Миколи Оніщука із представниками Українсько-канадського проекту  “Освіта суддів – для економічного розвитку”.

У ході зустрічі було обговорено поточне та перспективне планування співробітництва Національної школи суддів України з Національним суддівським інститутом Канади в рамках проекту.

Ректор Микола Оніщук відзначив важливість і плідність  співпраці з  Національним суддівським інститутом Канади та зацікавленість вітчизняної суддівської освіти в продовжені та поглиблені такої співпраці. Реформа правосуддя та нові кваліфікаційні, особистісно-моральні вимоги, які суспільство висуває перед суддями, змінюють освітню доктрину.  Існує широке поле для  співпраці  та  запозичення прогресивного досвіду, оскільки суддівська освіта є динамічною -  наголосив ректор.

Зокрема, актуальним для Національної школи суддів України є успішний досвід Канади у підготовці викладацького складу суддів-тренерів.  Внаслідок реформування та оновлення судова влада може зіткнутись з проблемою кадрового дефіциту. Тому, нині необхідно завчасно підготувати відповідні заходи у сфері суддівської освіти, щоб підвищити її спроможність забезпечити кадрові потреби судочинства - відмітив Микола Оніщук.

Директор із юридичних та освітніх питань Національного суддівського інституту Канади Дональд Чіассон погодився  із необхідністю поглиблення співпраці з фахівцями Національної школи суддів України в підготовці тренерів, урізноманітненні методології навчання, тощо. Ми розуміємо виклики, які стоять перед українським правосуддям та суддівською освітою та будемо намагатися допомогти у їх вирішенні - наголосив Дональд Чіассон.

Учасники зустрічі обговорили  та погодили поточне планування співробітництва, зокрема  проведення стандартизованої програми навчання вперше призначених суддів, розробку методичних  матеріалів для  викладачів курсів, підготовку директорів курсів Національної школи суддів України,  розробку та впровадженням нових навчальних курсів.