Національна школа суддів України

Підготовка тренерів до викладання питань щодо розгляду судами сімейних спорів

27 червня 2023 року Національною школою суддів України проведено тренінг для викладачів (тренерів) “Особливості розгляду цивільних справ з участю іноземного елементу щодо усиновлення, повернення дитини до держави її постійного проживання, позбавлення батьківських прав в умовах воєнного стану”.

Вітальним словом тренінг відкрила Віра Гайдук, головний науковий співробітник відділу підготовки викладачів (тренерів), яка привітала учасників тренінгу, підкресливши важливість проведення заходів з підготовки висококваліфікованих викладачів (тренерів) для системи правосуддя, зокрема для викладання проблематики з вирішення сімейних спорів.

Спільно з нею модерувала тренінг також начальник відділу підготовки викладачів (тренерів) Олена Умнова, акцентувавши увагу на складнощах розгляду судами зазначеної категорії справ, особливо в умовах воєнного стану та за участю іноземного елемента.

Доповідачами на тренінгу виступили досвідчені судді-викладачі, які є розробниками навчальних матеріалів цього курсу: Катерина Котельва, Софія Данилів, Людмила Макаренко, Валентина Маліновська, Максим Ходаківський. Технічний супровід забезпечувався працівником відділу підготовки викладачів (тренерів) Богданом Остудімовим.

Судді-розробники успішно презентували навчальні матеріали тренінгу, звернувши увагу учасників на ключові аспекти і особливості викладання відповідних тем під час проведення підготовки суддів. Майбутні викладачі (тренери) з числа суддів апеляційних судів та загальних місцевих судів були детально ознайомлені зі змістом навчальних матеріалів, провели обговорення проблемних питань порушеної тематики, мали можливість задати запитання розробників тренінгу, а також поділитися досвідом розгляду подібних справ, висловити власне бачення щодо методики викладання матеріалів.

За результатами проходження тренінгу учасники отримають сертифікат тренера з метою можливості подальшого викладання в Національній школі суддів України отриманих лекційних матеріалів.