Практичні навички надання домедичної допомоги для працівників апаратів судів
29 та 30 серпня 2018 року в місті Харкові місцеве регіональне відділення Національної школи суддів України проводить підготовку працівників апаратів судів на одноденних тренінгах за темою: “Практичні навички надання працівниками апарату суду домедичної допомоги”.
Тема тренінгу викликала жвавий інтерес у працівників судів. Для участі у заході зареєструвалося понад 50 осіб, що зумовило проведення тренінгу у два дні.
Вітальними словами підготовку відкрила директор регіонального відділення Валентина Коржик, яка ознайомила слухачів з регламентом заходу.
До викладання запрошені фахові медичні працівники: Оксана Михальчук – кандидат медичних наук, доцент кафедри медицини невідкладних станів та медицини катастроф Харківської медичної академії післядипломної освіти, Денис Блохін та Володимир Кулік – інструктори з надання першої домедичної допомоги, спеціалісти медичного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
Оксана Михальчук розповіла про основні ознаки порушень діяльності серцево-судинної системи, причини та ознаки зупинки серця, алгоритм проведення серцево-легеневої реанімації залежно від віку постраждалого, причини виникнення та класифікацію порушення прохідності верхніх дихальних шляхів.
Під час виконання практичних вправ слухачі розподілились на дві групи для відпрацювання практичних навичок з оцінки безпеки, підходу до постраждалого, його огляду та оцінки стану.
За допомогою Володимира Куліка працівники апаратів судів ознайомились із автоматичним зовнішнім дефібрилятором та порядком його використання при проведенні серцево-легеневої реанімації, опанували поняття гострий інфаркт міокарду та інсульт, їхні ознаки і принципи надання домедичної допомоги при невідкладних станах.
Денис Блохін розповів учасникам тренінгу про заходи щодо надання домедичної допомоги при пораненнях, про порядок накладення кровоспинного джгута при різних видах кровотеч.
Слухачі висловили зацікавленість темою заняття та підкреслили корисність отриманих навичок.